ایران نوشت: ساعت سه و نیم بعد از ظهر دیروز یک خودروی تویوتا که سرنشینان آن عده‌ای از مهاجران غیرقانونی افغان بودند در 65 کیلومتری خاش-سراوان به علت سرعت زیاد واژگون شد و در این حادثه 4 نفر از مهاجران کشته و 32 نفر هم مصدوم شدند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: مجروحان این حادثه با چند دستگاه آمبولانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند. پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را تخطی از سرعت مجاز تشخیص داد اما اعلام نکرد که چگونه این خودرو با 39 سرنشین مسیری نسبتاً طولانی را طی کرده است و حتی از یک ایستگاه ایست بازرسی نیز گذشته اما راننده را به علت سوار کردن آن همه سرنشین متوقف نکرده‌اند تا چنین حادثه مرگباری رخ ندهد.

قاچاقچیان برای اینکه سود بیشتری از قاچاق انسان به چنگ بیاورند عده زیادی از مهاجران غیرقانونی را به حال فشرده سوار خودروهای سواری یا وانت بارها می‌کنند و برای آنکه با مأموران پلیس راه برخورد نکنند معمولاً نیمه‌های شب با سرعت سرسام‌آوری جاده‌ها را طی می‌کنند و اغلب این خودروها به همین خاطر واژگون و عده‌ای نیز کشته می‌شوند بی‌آنکه در بین راه مأموران پیش از وقوع حوادث مرگبار این خودروها را متوقف کنند.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =