راهبرد دشمن راه‌اندازی جنگ مذهب علیه مذهب در منطقه است

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم(ص) گفت: انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌هاست و معادلات جهانی را به هم زده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سردار مصطفی ایزدی در مجمع یاد یاران از سلسله برنامه‌های کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهدای انصار و مهاجر ایران گواه ریشه داشتن وحدت در اعتقاد و باور اسلامی ما است.

وی با عنوان این مطلب که شهدا با پیمانی که بسته بودند ایستادند و به شهادت رسیدند، گفت: انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌هاست و معادلات جهانی را به هم زده است.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم(ص) با بیان اینکه انقلاب اسلامی انچیزی که بعد از جنگ جهانی دوم صورت‌بندی شده بود در هم نوردید، گفت: یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی وحدت است.

به گفته ایزدی، وحدت در انقلاب اسلامی با نگاه سیاسی نیست و به عنوان یک اصل در مکتب ما وجود دارد هرجا که به وحدت تمسک کردیم به پیروزی رسیده‌ایم.

وی با اشاره به امنیت پایدار مردمی در کردستان، گفت: مردم با صلابت این امنیت را نه تنها برای این استان بلکه برای منطقه به ارمغان آوردند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم(ص) اذعان داشت: امروز همه نیروهای مسلح سپاه، ارتش، پیشمرگان مسلمان کرد، نیروهای انتظامی و بسیج و جهادگران، روحانیون و خدمت‌گزاران دولت در ایران همه به ید واحدی تبدیل شده‌اند.

دشمن دنبال راه‌اندازی جنگ مذهب علیه مذهب در منطقه است

ایزدی تاکید کرد: نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران ضد قدرت‌طلبان است و افتخار داریم که در این منطقه علیه استکبار جهانی قد علم کرده‌ایم.

به گفته وی، تلاش دشمنان برای خاموش کردن نور انقلاب در منطقه است که باید بدانند این نور ریشه در وحدت ما دارد و خاموش شدنی نیست.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال راه‌اندازی جنگ مذهب علیه مذهب در منطقه است، اذعان داشت: ما در محور توحید و ابزار وحدت به پیش رفته‌ایم که حضور توفنده رزمندگان اسلام برای اعتلای کلمه توحید رمز پیروزی بوده است.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم(ص) با بیان اینکه شهید بروجردی فردی مردم‌دوست بود که به مردم کردستان اعتماد داشت، گفت: این شهید به رزمندگان یاد داد که چگونه برای تحقق فرامین امام راحل در منطقه حرکت کنند.

ایزدی اضافه کرد: ما در این مسیر می‌بینیم که راه شهدایی همچون شهید بروجردی ادامه دارد و رزمندگان ما پیروزی را حول وحدت به دست آوردند.

دژ مستحکم الهی مجاهد الهی است که هیچ وقت بازنشسته نمی‌شود

وی در ادامه با بیان اینکه این جمع برای یاد یاران است، خطاب به حاضرین در این مراسم، اظهار کرد: راه انقلاب ادامه دارد چون پیام قرآن برای یک زمان خاصی نیست بلکه موعظه‌ای است که قیام برای خدا را همیشگی اعلام کرده است.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم(ص) خاطرنشان کرد: دژ مستحکم الهی مجاهد الهی می‌خواهد که هیچ وقت بازنشسته نمی‌شود ما اگر می‌خواهیم بزرگداشت شهدا و مجاهدت 8 سال دفع مقدس را داشته باشیم باید از منتظران باشیم.

ایزدی افزود: همانگونه که حضرت ابراهیم قیام کرد و حرکت بنیادی را پایه‌گذاری کرد ماهم باید در این مسیر مهیا باشیم و در این زمینه روح شهدا را ناظر بر خود بدانیم.

وی اذعان داشت: ما به عنوان رهپویان شهدا باید ادامه‌دهنده راه آنان باشیم و این تداوم‌بخشی در جهاد است و جهاد هم تنها با اسلحه نیست و اولین جهاد ما جهاد اکبر است.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم(ص) با بیان اینکه اولین چیزی که از شهدا متجلی می‌شود، جهاد اکبر است، گفت: باید در جهاد افضل راه را طی کنیم و در جهاد کبیر که جهاد با دشمنان خارجی اسلام است، ایفای نقش داشته باشیم.

ایزدی به موضوع برجام نیز گریزی زد و تصریح کرد: ما کشور قدرتمندی هستیم در حالی که در یک جنگ جهانی ویژه که شرق و غرب و ارتجاع منطقه علیه ما صف کرده بودند ما با مولفه وحدت در برابر دشمنان پیروز شدیم و خواهیم شد.

وی اضافه کرد: در فضایی که امروز برای کشور ما ایجاد شده باید دقت کنیم دشمن امواج حمله مختلفی علیه کشور ما داشته است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز پیش رفته است و حرکت ما در این جبهه الزامی است، افزود: دشمن امروز بر پایه‌های پیروزی انقلاب پرداخته و جریان‌های تکفیری را در همین راستا ایجاد کرده است.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم(ص) افزود: زمانی هجمه دشمن رنگ و بوی غربی داشت اما امروز موج جدیدی علیه انقلاب اسلامی به وجود آورده که در ظاهر رنگ و بوی غربی ندارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =