وزیر راه و شهرسازی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ شمسی در پیامی به همکاران خود در حوزه‌های مسکن و شهرسازی و همچنین حمل و نقل، فرا رسیدن سال جدید و نوروز باستانی را تبریک گفت و سال ۹۷ را سالی سرشار از شادمانی و موفقیت برای همه آرزو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن پیام نوروزی وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

نوروز؛ سلام آفرینش به جهانیان را به تمام همکاران عزیزم، هموطنان عزیزم و تمام مردمی که در حوزه تمدنی ایران شهری زندگی می‌کنند تبریک می‌گویم.

نوروز برای ما که در این تمدن به دنیا آمدیم و نشو و نما کردیم یک رمز و نشانه است. نشانه‌ای است از دوستی، مهربانی، بازآفرینی مجدد و خلق مجدد محبت‌ها و بازآفرینی مهربانی‌ها در این حوزه تمدنی.

من این سال نو و این نوروز باستانی را به تمام همکاران خودم که در این ایام رنج اداره حمل و نقل را بر خودشان هموار کردند و همچنین خانواده‌های محترم‌شان تبریک می‌گویم. مطمئن هستم این زحمتی که همکاران ما در حوزه‌های هوایی، دریایی، زمینی و ریلی می‌کشند از آنها یک خاطره ماندگار در اذهان ملت ایران حک خواهد کرد.

ان‌شاء ا... امیدوارم این وسایل ارتباطی که در اختیار داریم پلی برای ارتباط تمام ملت‌های منطقه باشد و بتوانیم ایران را به پل فیروزه تبدیل کنیم. پلی که در واقع ملت‌های حوزه تمدنی ایران شهری را به یکدیگر وصل می‌کند و رمز و نشانه‌ای باشیم از صلح و صفا و صمیمیت و دوستی در این منطقه؛ منطقه‌ای که هزاران سال اجداد ما با دوستی در کنار یکدیگر زندگی و یک تمدن دیرپای را خلق و برپا کردند.

ان‌شاء ا... نوروز ۹۷ پیام آور شادی، شادکامی، صلح، ثبات و پیروزی برای هموطنان و همسایگان عزیز ما باشد.

در این شرایط بسیار سخت در منطقه آنچه که می‌تواند به ما امیدی بدهد، پیام نوروز است. پیامی که سراسر حکایت از دوستی و مهربانی در درون و بین ملت‌هاست. ما مردمان حوزه تمدن ایران شهری نوروز برای‌مان یک نشانه است. نشانه‌ای از مهربانی، نشانه‌ای از دوستی، نشانه‌ای از رفت‌وآمد، نشانه‌ای از معاشرت و نشانه‌ای از نیک رفتاری، نیک کرداری و نیک اندیشی است.

ان شاء ا... بتوانیم در سال ۹۷ روابط درون اجتماع خودمان و روابط خودمان را با تمام همسایگان و تمام ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند صمیمی‌تر و گرمتر کنیم.

من از همکاران خودم در تمام حوزه‌های حمل و نقلی درخواست می‌کنم که در سال ۹۷ تسهیلات ارتباط مردم در حوزه تمدن ایران شهری را بیش از پیش کرده و سهل‌تر و روان‌تر از گذشته فراهم کنیم.

ان‌شاء ا... به سمتی برویم که در سال ۹۷ کینه‌ها را کنار بگذاریم و صمیمت را افزایش دهیم. ما در سال ۹۶ شاهد برخی عصبانیت‌ها و برخی ناآرامی‌ها بودیم. امید که در سال ۹۷ شاهد هیچگونه از این صحنه‌های ناملایم نباشیم و سال ۹۷ سالی باشد که تمام لحظاتش حکایت از شادمانی، مهربانی و دوستی باشد.

بی دریغ و بی گمان در سال ۹۷ در وزارت راه‌و‌شهرسازی همکاران من در خدمت مردم عزیز خودمان هستند. در خدمت مردم ایران هستیم تا تمام تلاش خودمان را برای توسعه و آبادانی ایران به کار گیریم تا در سال جدید ایران را تبدیل به پلی برای ارتباط ملت‌های حوزه تمدنی ایران شهری کنیم.


35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =