کاپیتان پرسپولیس می‌گوید در دوره مدیریتی علی‌اکبر طاهری، باشگاه به خاطر برداشتن ۱۰ پیراهن و هدیه دادن آن به هواداران او را ۶۰ میلیون تومان جریمه کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدجلال حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل السد و صعود به عنوان صدرنشین به مرحله بعد اظهار کرد: بازیکنان خوبی داریم. متاسفانه همیشه این مطلب را می‌گویم که تیم را تقویت نکردند. می‌دانستیم در چهار جام حضور داریم. متاسفانه تیم را تقویت نکردند. امیدوارم درک کنند با تیم‌های قدرتمندی بازی می‌کنیم. هر سال تیم‌ها قوی‌تر می‌شوند. السد و الدحیل قوی تر شدند اما ما روز به روز ضعیف تر شدیم.

او درباره بخشش جریمه بازیکنان از سوی باشگاه که مربوط به دوران مدیریت علی اکبر طاهری است، گفت: گرشاسبی خیلی تلاش می کند. متاسفانه از سال های گذشته مشکلاتی وجود دارد که همه بازیکنان ناراحت هستند. این جریمه ها مربوط به دوران گذشته است. خود من هم جریمه شدم. برای هر لباس ۱۲ میلیون تومان جریمه کردند. من فکر کنم، ۱۰ پیراهن پرسپولیس را برداشتم که ۶۰ میلیون تومان جریمه شدم. ناراحتی بازیکنان به حق است. گرشاسبی خیلی تلاش می کند اما بازیکنان هنوز ناراحت هستند.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان با وجود این مشکلات کار را ادامه دادند تا قهرمان لیگ برتر شویم. باز هم می گویم بازیکنان از بابت آن موضوعات ناراحت هستند.

حسینی درباره دیدار احتمالی با الاهلی یا الجزیره در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با الاهلی و الجزیره هم بازی کنیم، کارمان سخت است. هر تیمی که بالاتر برود برای سال آینده بیشتر سرمایه گذاری می کنند. کار ما سخت است.

او درباره بخشش جریمه ها و حل شدن مشکلات بازیکنان برای تمدید قرارداد اظهار کرد: من نمی‌توانم از طرف بازیکنان صحبت کنم. خودشان مطالباتی دارند. باید با باشگاه مذاکره کنند. بازیکنان ناراحت هستند. این مشکلات بیان نشده است. بازیکن به خاطر رفتن به تلویزیون جریمه شده است. الان آقای گرشاسبی گفته بازیکنان می توانند در تلویزیون حضور پیدا کنند.

 

256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =