پایگاه نوآوری پروژه ایران ایکاردا در شهرستان کوهدشت

دکتر حمیدیان مدیر استانی پروژه امنیت غذایی ایران_ایکاردا ، مهندس حسین پور محقق مرکز تحقیقات کشاورزی لرستان و دکتر امیری مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت و علی میناپور کارشناس مسئول شهرستانی پروژه و تعدادی از کارشناسان ناظر ایکاردا از پایگاه نو آوری پروژه ایران ایکاردا در شهرستان کوهدشت بازدید کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر عزیز مدیر بین المللی پروژه ایران ایکاردا و دکتر صادقیان مدیر دفتر ایکاردا در ایران، دکتر حمیدیان مدیر استانی پروژه امنیت غذایی ایران_ایکاردا.مهندس حسین پور محقق مرکز تحقیقات کشاورزی لرستان و دکتر امیری مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت و علی میناپور کارشناس مسئول شهرستانی پروژه و تعدادی از کارشناسان ناظر ایکاردا از پایگاه نو آوری پروژه ایران ایکاردا در شهرستان کوهدشت بازدید نموده و از نزدیک با اقدامات انجام شده در سایت مذکور بازدید کردند.

 دکتر عزیز ضمن اعلام رضایت از عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی کوهدشت از اجرای بهینه و کاشت و مدیریت ارقام مختلف غلات و حبوبات در سناریوهای مختلف کشت رایج، کشت حفاظتی و نیمه حفاظتی از ارتباط با بخش خصوصی و همچنین ارائه نتایج خوب به کشاورزان مزارع نمایشی و تحت پوشش کارشناسان دمو ایکاردا مطالبی عنوان نمودند. همچنین از تمامی ارقام کشت شده در پروژه بازدید بعمل آوردند.

لازم بذکر است که در خلال بازدید ها آقای علی میناپور مسئول شهرستانی پروژه ضمن ارائه گزارشی از اجرای سایت ده هکتاری گزارشی از سطح تعهدات اجرایی کشاورزی شهرستان و مشکلات و کمبودهای موجود ارائه نمودند که از مهمترین آنها نبود ادوات خاص کشت مستقیم در منطقه و لزوم آموزش های ترویجی عنوان کردند.

بنا به گفته دکتر صادقیان مدیر دفتر ایکاردا با توجه به وضعیت مطلوب سایت کوهدشت در آینده نزدیک اجرای کارگاه تخصصی ایکاردا با حضور نمایندگانی از ۲۰ کشور جهان در این شهرستان در دستور کار قرار خواهد گرفت. مذکور بازدید کردند.

دکتر عزیز ضمن اعلام رضایت از عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی کوهدشت از اجرای بهینه و کاشت و مدیریت ارقام مختلف غلات و حبوبات در سناریوهای مختلف کشت رایج , کشت حفاظتی و نیمه حفاظتی از ارتباط با بخش خصوصی و همچنین ارائه نتایج خوب به کشاورزان مزارع نمایشی و تحت پوشش کارشناسان دمو ایکاردا مطالبی عنوان کردند.

همچنین از تمامی ارقام کشت شده در پروژه بازدید به عمل آوردند.

 لازم بذکر است: در خلال بازدید ها آقای علی میناپور مسئول شهرستانی پروژه ضمن ارائه گزارشی از اجرای سایت ده هکتاری گزارشی از سطح تعهدات اجرایی کشاورزی شهرستان و مشکلات و کمبودهای موجود ارائه کردند.

بنا به گفته دکتر صادقیان مدیر دفتر ایکاردا با توجه به وضعیت مطلوب سایت کوهدشت در آینده نزدیک اجرای کارگاه تخصصی ایکاردا با حضور نمایندگانی از ۲۰ کشور جهان در این شهرستان کوهدشت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =