سرمربی سایپا می‌گوید:«ترابی می‌تواند با یک انتخاب درست لژیونر خوبی شود.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی دایی در نشست خبری پیش از بازی سایپا با گسترش فولاد گفت:« بازی مهمی با گسترش فولاد داریم. این دیدار فینال است و می خواهیم در دو فینال باقیمانده به برد برسیم تا به سهمیه آسیا برسیم. تنها راهمان برای آسیایی شدن برد است. باید ببریم.»

وی بار دیگر از صحبت کردن با دوربین های تلویزیونی صدا و سیما امتناع کرد و در این باره گفت:«من مشکلی با صدا وسیما ندارم. آنها با دایی مشکل دارند. به وظیفه ای که بر گردن دارم عمل می کنم و با تلویزیون صحبت نمی کنم.»

سرمربی سایپا در پاسخ مبنی بر صحبت هایی که با گسترشی ها توسط تیم های رقیب شده است تا محکم بازی کنند، گفت:« از خدایم است تا آنها با تمام قوا به میدان بیایند و بهترین بازی‌ها را انجام بدهند. اینجوری برای ما هم بهتر است. نه تنها گسترش بلکه همه تیم ها باید با تمام وجود به میدان بروند.»

خبرنگاری از او پرسید که مطالباتش از باشگاه پرسپولیس به کجا رسید؟ که او این واکنش را نشان داد:« آقایان خودشان را به خواب خرگوشی زده اند. دو سه هفته دیگر ناظران AFC می آیند و فکر کنم آقایان مشکل ما را حل می کنند. نمایندگان AFC خیلی بهتر می توانند بگویند این آقایان چه کار می کنند. چهار ماه از آخرین تماس مسئولان پرسپولیس با من می گذرد.»

وی در خصوص پیشنهاد سایر باشگاه ها به مهدی ترابی و علی قلی زاده، هم گفت:« ترابی با سایپا قرارداد دارد و می ماند. قلی زاده هم خودش می تواند تصمیم گیری کند که چه آینده ای برای خودش رقم بزند. او بازیکن آزاد می شود. شما ببینید بازیکنانی که می توانستند سربازی خود را دیرتر بروند اما این کار را نکردند چه سرنوشتی پیدا کردند. ترابی باید خیلی خوب تصمیم گیری کند. او می تواند لژیونر شود و به یک تیم خوب برود. او بچه نیست.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =