8 واحد صنعتی لرستان در میان منتخبین واحدهای سبز کشور

نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز به منظور تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی که در راستای حفظ محیط زیست اقدامات برجسته ای انجام داده اند و همچنین ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین واحدهای صنعتی و خدماتی کشور و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلاینده های زیست محیطی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این راستا مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان از انتخاب 8 واحد صنعتی و خدماتی لرستان به عنوان واحدهای سبز کشور خبر داد.

مهرداد فتحی بیرانوند با بیان این خبر افزود: این واحدها در کنار ۶۷ واحد صنعتی سبز و ۲۲ واحد خدماتی سبز کشور انتخاب و معرفی شدند.

فتحی بیرانوند گفت: سیمان دورود، پتروشیمی لرستان ،کارخانه شیر پگاه لرستان، تلمبه خانه های آسار، تنگ فنی و پل بابا حسین متعلق به شرکت ملی نفت به عنوان واحدهای برگزیده سبز و نیز شرکت رزین سازان و تلمبه خانه برد اسپی به عنوان واحدهای صنعتی و خدماتی قابل تقدیر از جمله واحد هایی بودند که در همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور معرفی و تجلیل شدند.

مدیرکل حفاظت محیطزیست لرستان افزود: 97 واحد از بين 312 واحد داوطلب به مرحله نهايي رسيده و افتخار كسب عنوان واحد سبز صنعتي و يا خدماتي را حائز شدند .

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =