تخلفات احمدی‌نژاد و مرتضوی زیر ذره‌بین بهارستان

سعید مرتضوی و محمود احمدی‎نژاد که یکبار همکاری‌شان یکشنبه سیاه مجلس را رقم زد، حالا پای رسیدگی به تخلفتشان به مجلس باز شده است.

به گزارش خبرآنلاین، با داغ شدن بحث گم شدن سعید مرتضوی و تخلفات احمدی نژاد موضوع نقش نظارتی مجلس بیش از پیش محل انتقاد شد؛ احسان قاضی‎زاده هاشمی از نمایندگان اصولگرای مجلس دهم هرچند چندان تمایلی نداشت درباره مرتضوی، سخن بگوید اما وقتی سوال به نقش نظارتی مجلس رسید گفت: روز گذشته  تعدادی از نمایندگان مجلس سوال از وزیر دادگستری را مطرح کردند که در این سوال موضوع آخرین وضعیت پرونده سعید مرتضوی و همچنین بحث رسیدگی به تخلفات احمدی نژاد مطرح شده است. 

او در پاسخ به اینکه چند نماینده این سوال را امضا کرده اند، گفت: من خودم این سوال را امضا کرده ام و تا دیروز که برگه سوال را دیدم، حدود 30 نماینده آن را امضا کرده بودند. 

شکایت فعالان محیط زیست به کمیسیون اصل 90

پس از ماجرای خودکشی کاووس سید امامی در زندان اوین و همچنین بحث خروج کاوه مدنی از کشور، موضوع فعالان محیط زیست داغ شد؛ تا جایی که عضو کمیسیون اصل 90 از بررسی شکایت فعالان محیط زیست در رابطه با اتفاقات اخیر در این کمیسیون خبر داد. 

بهرام پارسایی به خبرآنلاین گفت: رسیدگی به شکایات از وظایف کمیسیون اصل 90 است و این کمیسیون باید هر شکایتی که به آن می رسد را مورد بررسی قرار دهد. اما اینکه چقدر طرح ها و شکایت ها در اولویت قرار بگیرد، متفاوت است؛ مضاف بر آنکه تعداد پرونده های واصله به کمیسیون واقعا زیاد است. به گونه ای که شاید انتظار جامعه آنگونه که باید و شاید محقق نشود. 

این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: شکایت از فعالان محیط زیست به کمیسیون رسیده و یک ماهی است که در حال بررسی آن هستیم. 

پارسایی در پاسخ به این سوال که آیا در رابطه با گم شدن سعید مرتضوی شکایتی به این کمیسیون رسیده است یا خیر؟، گفت: هنوز شکایتی درباره مرتضوی مطرح نشده است. 

این نماینده مجلس که سخنگوی فراکسیون امید هم هست در پاسخ به این سوال که آیا قرار است فراکسیون امید به بحث مرتضوی ورود پیدا کند نیز گفت: به نظرم هر جایی که تضاد در برخوردها وجود دارد؛ فراکسیون امید باید به آن موضوع ورود کند؛ از جمله بحث سعید مرتضوی. 

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    0 0
    اتحاد چپ و راست علیه یک نفر