حسین حسینی با انتشار پستی بعد بازی برابر پیکان خداحافظی کرده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از درخشش حسین حسینی در لیگ برتر، دروازه‌بان آبی‌ها میهمان برنامه نود شد. او که با کلین‌شیت‌هایش محبوبیت زودهنگامی میان هواداران آبی بدست آورده بود بعد از این برنامه محبوبیتی چندبرابر بدست آورد. صحبت‌های او در مورد سختی‌هایی که تحمل کرده بود، زندگی سخت در کمپ استقلال و روایتی از پس زدن دعوت پرسپولیسی‌ها کار خودش را کرده بود. با این حال چیزی که بیش از همه به محبوبیت این بازیکن کمک کرد بی‌حاشیه‌ و آرام بودن او بود. هوادارانی که از حرف و حدیث‌ها و شایعاتی که پشت سر شماره یک تیمشان پیش از این شنیده بودند با آمدن حسینی آرامشی پیدا کرده بودند که آن را بیش از هر آمار و تعصبی دوست داشتند.

حسینی که تا زمان معروف و محبوب شدنش بازیکن بسیار صبور و با آستانه تحمل بالا بود نشان داده که گویا بعد از رسیدن به ترکیب اصلی و چهره شدن این خصوصیتش را فراموش کرده است. او در همین مدت کوتاه اتفاقات و حاشیه‌هایی را رقم زده که کمی با چهره شناخته‌شده از او منافات دارد.

این بازیکن در زمان منصوریان یکی، دوباری به دلیل قرار نداشتن در ترکیب اصلی از اردوی تیم قهر کرده بود که البته می‌توان از آن صرف نظر کرد. اولین اتفاق اما بعد از زدن رکورد کلین شیت افتاد. او به دلیل این که در ترکیب اصلی تیمش مقابل پدیده قرار نگرفت همه هم‌بازیانش را آنفالو کرد و اعتراض شدیدش را به این مساله نشان داد. این اتفاق با فالو کردن مجدد و بازگشت آرامش به دروازه استقلال تمام شد.

اتفاق بعدی در بازی مقابل فولاد خوزستان رخ داد. زمانی که دروازه‌بان جوان آبی‌ها در دقایق پایانی یک کارت زرد را گرفت و دربی را از دست داد. دیداری که حتی پیش از این اتفاق هم از گوشه و کنار شنیده می‌شد که قرار است مهدی رحمتی درون دروازه بایستد. با این حال حسینی بعد از درگیری و اعتراض شدید با فرشید باقری و هم‌تیمی‌هایش و در پایان هم با اشک‌هایش از لیست دربی کنار رفت.

در بازی با پیکان هم هت‌تریک حسینی در این فصل کامل شد. او بعد از دو گلی که در این بازی دریافت کرد با یک پست اینستاگرامی باز هم حاشیه‌ساز شد اما باز هم با پاک کردن آن پست تلاش کرد تا اوضاع را به حالت عادی برگرداند.

البته حاشیه‌های حسینی تا این‌جای کار شخصی بوده و زیرسایه نتیجه‌گرفتن استقلال و روزهای خوب این تیم قرار گرفته، با این حال کارهای او خارج از دایره استاندارد یک بازیکن حرفه‌ای در این سطح است. حسینی پیش از این خودش را در روزهای سخت پیش از معروفیت و حضور در ترکیب اصلی ثابت کرده است. بازیکنی که در کمپ غیرقابل سکونت استقلال زندگی کرده، روزهای سخت نیمکت‌نشینی را سال‌ها تحمل کرده اما هر بازیکنی با عملکردش در روزهای معروف و محبوب شدن سنجیده می‌شود نه با کارهایی که در زمان گمنامی و در سایه انجام داده است.

 

256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =