۰ نفر
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان آسیا همچنان به میزبانی شهر بانکوک در تایلند در حال پیگیری است. تیم‌ملی بوکس ایران نیز با 10 نماینده راهی این رقابت‌ها شده که تقریبا 70 درصد از ترکیب تیم‌مل با شکست مقابل حریفان خود از گردونه مسابقات حذف شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این اتفاق در حالی رخ داده است که علیرضا کلانتری دبیر فدراسیون بوکس و حسین ثوری رئیس جدید نیز از نزدیک این مسابقات را تماشا می‌کنند. به هر حال حضور مسئولان فدراسیون در کنار ملی پوشان هم حتی باعث نشده تا ملی پوشان کشورمان از انگیزه بالایی برخوردار باشند و روی ریل ناکامی در شهر بانکوک قرار دارند.سفر غیر ضروری دبیر فدراسیون به شهر بانکوک آن هم در اوضاع نابسامان مالی فدراسیون بوکس اتفاق عجیبی است! مسئولان فدراسیون مدعی هستند بوکس از مشکلات مالی رنج می‌برد، اما در همین اوضاع بد مالی دبیر فدراسیون که باید در ابتدای کار خود فعال باشد و بیشتر با فضای بوکس ایران آشنا شود و کارهای فدراسیون را انجام دهد، سردمدار اعزام به شهر بانکوک بوده و بدون اینکه نیازی به او باشد به عنوان توریست در کنار بوکسورها راهی این کشور شده است!
مهمترین سوال این است، اگر در حال حاضر اتفاقی در بوکس ایران رخ دهد، چه کسی باید مشکلات مربوطه را حل کند؟ زمانی که نایب رئیس فدراسیون نیز مشغول انجام کارهای اداری در وزارت ورزش است آیا کسی هست در صورت نیاز مشکلات خانواده بوکس را حل کند؟ بوکس ایران در آستانه بازی‌های آسیایی اندونزی قرار دارد و به جای اینکه مسئولان فدراسیون به چانه زنی با مسئولان کمیته ملی المپیک بپردازند تا تعداد نفرات اعزامی به اندونزی بیشتر از سه سهمیه باشد،دوستان بار سفر بسته اند.

جالب اینجاست که در این شرایط که تیم ملی بزرگسالان کشورمان در اردوی آماده سازی حضور داشت تا راهی کشور قزاقستان شود اما کسی نبود تا در صورت نیاز مشکلات آنها را حل کند و تیم ملی در غیاب رئیس و دبیر فدراسیون راهی قزاقستان شد؛ حتی نایب رئیسی هم در فدراسیون نبوده و نیست!طبیعی است که در صورت عدم کسب نتیجه نباید خرده زیادی به کادرفنی بزرگسالان گرفت چرا که یک جورهایی فدراسیون تعطیل است و ...

بوکس ایران به گفته مسئولان فدراسیون شرایط مالی خوبی ندارد و  هنوز اسپانسری پا پیش نگذاشته تا از این فدراسیون حمایت کند اما ظاهرا سفر غیر ضروری مسئولان فدراسیون هزینه زیادی را برای آنها نداشته است! از همه این ها که بگذریم یک سوال ساده را باید از فدراسیونی ها پرسید،حقوق ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی پرداخت شده است؟ 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =