مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از کتابداران و کارکنان خواستار استفاده از ظرفیت ‌های موجود در استان جهت هرچه باشکوه تر برگزارشدن هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،نورعلی غلامحسین نیا سماکوش در سومین جلسه شورای اداری امسال که با محوریت هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد بیان داشت: اطلاع رسانی جشنواره در استان سمنان در سطح وسیع انجام شده است.
وی با اشاره به این مطلب که فعالیت برای برگزاری این جشنواره دارای برکات معنوی است افزود: گام برداشتن در این راستا و خدمت به ائمه معصومین (ع) توفیق الهی محسوب می شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه در راستای برگزاری جشنواره تا کنون با جمعی از مسئولان استان سمنان نشست‌هایی برگزار شده است، گفت: مسئولان دستگاههای اجرایی آمادگی خود را جهت مساعدت برای برگزاری این جشنواره در استان اعلام کردند.
سماکوش با تاکید براینکه کتابداران نقش بسزایی را در ترویج فرهنگ مطالعه دارند اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی فرصتی برای توسعه کتاب و کتابخوانی است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: امیدواریم با همکاری کتابداران و مشارکت عمومی مردم استان سمنان در این جشنواره گامی در جهت شناخت ائمه معصومین (ع) به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) برداشته شود و استان سمنان نیز همچون سال گذشته از نظر مشارکت در این مسابقه در سطح کشور بدرخشد.
در خاتمه روئسای ادارات کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گزارش از فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ارائه دادند.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =