پروژه دریاچه مصنوعی کرج از اولویت شهرداری خارج شد

ایسنا نوشت:رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج از اولویت‌بندی پروژه‌های شهری و اتخاذ سیاست‌های انقباضی در قبال برخی پروژه‌ها خبر داد و گفت: در همین راستا پروژه ترمینال شمالی، دریاچه مصنوعی و زیرگذر میدان خوارزمی فعلاً از دستور کار شهرداری خارج شده است.

مهدی حاجی‌قاسمی، در خصوص توقف ساخت پروژه زیرگذر میدان خوارزمی و اعتراض اهالی این منطقه به این موضوع، گفت: برخلاف تصور این پروژه قرار نیست به طور کامل جمع شود بلکه تمام اقدمات انجام شده تا تأمین منابع مالی برای ادامه کار حفظ خواهد شد.
این عضو شورای شهر کرج افزود: پروژه زیرگذر خوارزمی از بهار سال گذشته آغاز شد و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما به دلیل کمبود منابع مالی فعلاً متوقف می‌شود تا منابع مالی برای ادامه آن تأمین شود.
حاجی‌قاسمی از اولویت‌بندی پروژه‌های شهری مطابق با محدودیت منابع مالی خبر داد و گفت: بر این اساس قرار است پروژه‌های موثر و با پیشرفت بالا ادامه یابد و پروژه‌های کمتر تأثیرگذار و با پیشرفت کم از اولویت خارج شود.
وی خاطرنشان کرد: این کار برای فازهای بزرگراه شمالی هم انجام شده و به جز فاز یک بقیه فازها در اولویت قرار ندارد.
این عضو شورای شهر کرج افزود: پروژه دریاچه مصنوعی و ترمینال شمالی نیز از اولویت خارج شده است.
حاجی‌قاسمی اظهار کرد: این سیاست انقباضی است که شورای شهر و شهرداری کرج برای به نتیجه رسیدن پروژه‌های اولویت‌دار اتخاذ کرده و امیدواریم با این سیاست امسال پروژه‌هایی چون پل حصارک و پل باغستان به اتمام برسد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =