کرانچار: هنوز صعود نکرده‌ایم/ اجازه ندادیم کره شمالی ما را شگفت‌زده کند

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: به بازیکنان تیم امید بابت برد مقابل کره‌ شمالی تبریک می‌گویم اما هنوز صد درصد صعود نکرده‌ایم و باید روند خوب‌مان را ادامه بدهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زلاتکو کرانچار پس از برتری قاطع 3 بر صفر تیم امید کشورمان مقابل کره‌شمالی اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم نخستین گل خود را در نیمه اول به ثمر برسانیم. در نیمه دوم هم دو گل دیگر زدیم و به آنها اجازه ندادیم تا با ضد حملات خود ما را شگفت‌زده کنند.

وی تصریح کرد: به تمام بازیکنانم به خاطر این برد و بازی خوب آنها تبریک می‌گویم. باید بگویم هنوز صد درصد به مرحله بعد صعود نکرده‌ایم و باید همین روند را ادامه بدهیم.

سرمربی تیم امید ایران در پاسخ به این سئوال که باتوجه به شرایط مرحله حذفی، ترجیح می‌دهید به عنوان تیم اول صعود کنید یا تیم دوم؟ گفت: الان زود است که درباره صعود فکر کنیم. دو بازی سخت داشتیم و باید به بعضی از بازیکنان استراحت بدهیم. میانمار تیم خوبی است اما ما هم بازیکنان جایگزین خوبی داریم. تلاش داریم که پیروز شویم و نتیجه مثبتی بگیریم. این چیزی است که به آن فکر می‌کنیم.

کرانچار در ادامه تاکید کرد: بازی امروز عربستان و میانمار ممکن است تا حد زیادی سرنوشت گروه را مشخص کنند. در هر حال ما با انرژی مثبت و کامل به بازی آخر می‌رویم.

وی در پایان در خصوص خطرناک‌ترین تیم مسابقات خاطر نشان کرد: ازبکستان از جمله تیم‌هایی است که همه را سورپرایز کرده است. تیم‌های آسیایی با یکدیگر زیاد بازی کرده‌اند. عربستان، کره جنوبی و ژاپن هم دیگر تیم‌های قدرتمند آسیا هستند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =