جلسه شورای سلامت استان البرز به علت غیبت فرمانداران تعطیل شد

به گزارش اقتصاد بر خط : معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز عزیزاله شهبازی با اعتراض به عدم حضور فرمانداران در کار گروه سلامت و امنیت غذایی استان البرز این جلسه را تعطیل کرد.

عزیزاله شهبازی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اعتراض به عدم حضور فرمانداران در این جلسه اظهار داشت: یکی از چهار جلسه‌ای که حضور در آن مهم استکارگروه سلامت و امنیت غذایی استان است.

وی افزود: ما در استان البرز در این حوزه مشکلات کمی نداریم و البته دستگاه‌ها به وظایف خود عمل می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز با بیان اینکه قرار بود در این جلسه موضوعات مهمی مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری شود، بیان کرد: چرا در این جلسه فرمانداران حضور پیدا نکرده‌اند؟!

وی با بیان اینکه فرمانداران رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان‌ها هستند،گفت: مدیرکل محیط زیست استان کجاست؟! اعضای این شورا دستگاه‌های مهمی هستند.

شهبازی با بیان اینکه من واقعا در تعجبم که مدیرکلی که عضو این جلسه است و در این جلسه حضور پیدا نمی‌کند پس ماموریتش چیست، تصریح کرد: چه چیزی از سلامت مردم اهمیت بیشتری دارد و این کار برای مردم است و موضوع سلامت مردم برای ما خیلی مهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز با بیان اینکه با احترام به مردم البرز این جلسه را برگزار نمی‌کنم و ختم آن را اعلام می‌کنم، عنوان کرد: انتظار دارم دبیر جلسه همین امروز با مسئولان کسانی که حضور ندارند در تهران نامه‌نگاری کند و در جلسات آتی اگر این مدیران حضور پیدا نکنند اسامی‌شان را در رسانه‌ها اعلام می‌کنم، شما ابلاغ گرفتید که در این جلسات شرکت کنید چرا در این جلسات حضور پیدا نمی‌کنید؟

شهبازی با بیان اینکه باید موضوعات سلامت مردم با جدیت پیگیری و برای آنها وقت گذاشته شود، ادامه داد: موضوعی که چند استان کشور را درگیر کرده در استان البرز هم وجود دارد و باید در این جلسات در مورد آن صحبت کنیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =