عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک در نشست صحن علنی شورا گفت : کاهش 30 درصدی بودجه سال آتی شهرداری ، با توجه به بودجه 650 میلیاردی امسال با احتساب سازمان های تابعه ، چه توجیه و منطقی داشته است ؟

عضو شورای کلانشهر اراک در نشست صحن علنی شورا گفت : کاهش 30 درصدی بودجه سال آتی شهرداری ، با توجه به بودجه 650 میلیاردی امسال با احتساب سازمان های تابعه ، چه توجیه و منطقی داشته است ؟
به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ،سعید نادری افزود : اینکه توجیه کنیم بودجه طوری بسته شود که محقق شود ، دلیل چندان قابل قبولی نیست و انتظار نگاه و رویکرد جسورانه تری را از شهرداری اراک در تدوین بودجه سال 97 داشتیم.
وی تصریح کرد : با توجه به اینکه نظام بودجه ریزی شامل برنامه های راهبردی و بلندمدت می باشد و محقق شدن اهداف مشخصی از طریق بودجه بندی دنبال می شود ، این سوال مطرح است که جهت گیری های کلی بودجه سال آینده چیست و قرار است چه اهدافی را تامین کند ؟
این عضو شورای کلانشهر اراک همچنین خواستار پاسخگویی شهردار به این موضوع شد که پروژه 58 متری در بودجه سال آینده چه جایگاهی دارد و با توجه به اینکه مقرر شده به سمت اجرای طرح حرکت می کنیم ، قرار است منابع مالی آن از چه روشی و محلی تامین شود ؟
نادری در پایان گفت: با توجه به وضعیت بازار مسکن احتمال دارد در سال آینده با افزایش درآمد در این حوزه روبرو شویم، که لازم است در تدوین بودجه پیش بینی شود اگر این افزایش درآمد رخ دهد ،چه برنامه ای برای درآمدهای کسب شده خواهیم داشت.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =