در آغاز مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته اول والیبال، تیم شهرداری جوان ارومیه موفق شد در برابر لاستیک بارز کرمان به برتری دست یابد تا یک گام برای راهیابی به لیگ برتر نزدیک‌تر شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، تیم شهرداری جوان ارومیه در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته اول برابر نماینده کرمان به برتری دست یافت.

در این دیدار که در سالن دورنالاریوواسی مجموعه ورزشی غدیر ارومیه برگزار شد، تیم شهرداری جوان موفق شد در دیداری سخت و نفس‌گیر ۳ بر ۲ لاستیک بارز کرمان به پیروزی دست یابد.

نماینده ارومیه ست‌های اول، چهارم و پنجم این دیدار را با نتایج ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۲ و ۱۵-۹ به‌سود خود به پایان برد و نماینده کرمان هم ست‌های دوم و سوم را با امتیازات ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۳ پیروز شد.

شایان ذکر است، دیدار در ست چهارم به دلیل اعتراض کرمانی‌ها به داوری با وقفه مواجه شد با این حال شاگردان جاوید محسنی‌نیا توانستند پیروز بازی لقب بگیرند.

دیدار دوم دو تیم، چهارشنبه هفته آینده در کرمان برگزار می شود که در صورت برد شهرداری جوان، ارومیه صاحب علاوه بر راهیابی به فینال در فصل آینده لیگ برتر صاحب ۲ نماینده خواهد شد درغیر اینصورت دیدار سوم به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد.

گفتنی است درصورت راهیابی شهرداری جوان ارومیه از لیگ دسته اول به لیگ برتر، تلاش این تیم بعد از ۵ فصل شکست در مرحله پلی‌آف به ثمر خواهد نشست.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =