عربستان سعودی از پیش نویس قطعنامه سازمان ملل که توسط انگلیس ، آمریکا و فرانسه پیشنهاد شده و در آن ایران به علت ناکامی در جلوگیری از دسترسی حوثی های یمن به موشکهای بالستیک ایران محکوم شده است استقبال کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری رویترز عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان گفته است این پیش نویس در صورت تصویب ایران را برای آنچه که او « صدور موشکهای بالستیک » از سوی تهران به شورشیان حوثی مورد حمایت ایران نامید و همچنین رفتار « افراطی و تجاوزکارانه » در منطقه از جمله حمایت از گروههای تروریستی پاسخگو خواهد کرد.

الجبیر که در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ در این مصاحبه شرکت کرده بود گفت :« برای تضمین اینکه ایران خود را با قوانین بین المللی منطبق کند ما باید مواضع محکم تری در ارتباط با موشکهای بالستیک و حمایت ایران از تروریسم داشته باشیم. ایران باید جوابگوی اعمال خود باشد.»
52312

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    3 0
    تاسفم مي خورم از اينكه ظريف در همين اجلاس جواب اين خون اشام سيري ناپذير از كشتن كه داعش رو انداخته به جون كل منطقه رو نداد و تازه دعوت به همكاري هم كرد
  • بی نام A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    9 0
    دنيا عوض شده عربستان حمله كرده به يه كشور اونجا رو به خاك و خون كشيده بعد عليه ديگران حرف مي زنه به دروغ چرا موشك داديد تا اونا دفاع كنند از خودشون و ما رو بزنند واي ادم از اين همه پستي و حيوانييت از جامعه بشري نا اميد مي شه