باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به یک هزار و 798 نفر در 10 استان متأثر از برف و کولاک خبر داد.

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه نیرو‌های جمعیت هلال احمر از روز ۲۷ بهمن ماه اقداماتی را برای کمک به شهروندان گرفتار در برف و کولاک انجام داده‌اند، اظهار کرد: از روز ۲۷ بهمن ماه تا ساعت ۶ صبح امروز(سه شنبه اول اسفند ماه)، ۱۰ استان متاثر از برف و کولاک بوده و در همین راستا نیرو‌های هلال احمر به شهروندان این مناطق خدماتی را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزسان، زنجان، قزوین، کردستان، گلستان و لرستان طی روز‌های گذشته با برف و کولاک شدید همراه بوده اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات رسانی نیرو‌های امدادی در محور‌های مواصلاتی کشور، گفت: در حال حاضر نیرو‌های هلال احمر در ۲۷ محور، شهر و روستا در حال امدادرسانی هستند و تاکنون به یک هزار و ۷۹۸ تن امدادرسانی شده و ۱۶ نفر نیز اسکان اضطراری یافته اند. تاکنون ۳۲۱ دستگاه خودروی گرفتار در برف با کمک نیرو‌های هلال احمر رها سازی شدند.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =