استاندار گیلان: زمینه سرمایه گذاری برای همگان را فراهم می‌کنیم

استاندار گیلان صبح امروز در جلسه گردشگری استان با تاکید بر ضرورت اهتمام اداره‌ها و سازمان‌ها به پاسخگویی به مردم گفت: با رعایت نظارت دقیق عملکردی، زمینه را برای سرمایه‌گذاری هر کس به هر میزان و مبلغی که تمایل داشته باشد، فراهم می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دکتر مصطفی سالاری در این جلسه اظهار کرد: کارها را دست اشخاص خاص نمی‌دهیم اما زمینه را برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌کنیم و در عین حال نیز، بر عملکرد آنها به دقت نظارت می‌شود.وی ادامه داد: در ارائه خدمات کمک می‌کنیم اما مالکیت انحصاری به کسی نمی‌دهیم.

دکتر سالاری با تاکید بر لزوم انتخاب یک مشاور برای پیاده سازی پروژه‌های پیش بینی شده در استان گفت: هدف‌گذاری ما بر این تصمیم استوار است و باید نظر مشاوره‌ای آن، مبنای تصمیم‌گیری‌های بعدی قرار گیرد.

استاندار گیلان تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری که از قبل پیش‌بینی شده‌اند، توسط سرمایه‌گذار و مشاور، مورد پالایش قرار گرفته و برای اجرایی شدن آماده می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تصریح اینکه کاری مبتنی بر رانت انجام نمی‌دهم، گفت: مدیریت محدوده‌ای که متعلق به مردم است باید عمومی بماند ضمن آنکه فضا و عرصه برای هر کس که انگیزه و توان انجام کارها را دارد، مهیاست.

انتقاد سالاری از عملکرد شرکت آب منطقه‌ای استان؛ این، آخرین اخطاری است که مطرح می‌کنم

دکتر سالاری همچنین از عملکرد شرکت آب منطقه‌ای استان در ارتباط با برخی تصمیم‌ها انتقاد و خاطرنشان کرد: این، آخرین اخطاری است که مطرح می‌کنم؛ لازم است اداره‌ها و سازمان‌ها به گونه‌ای فعالیت کنند که بتوانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

اگر سازمان یا اداره‌ای، در مکانی مالکیت ندارد، نمی‌تواند آن را اجاره دهد

وی گفت: به طور طبیعی اگر سازمان یا اداره‌ای، در مکانی مالکیت ندارد، نمی‌تواند آن را اجاره دهد.استاندار گیلان در خاتمه سخنانش به اهمیت مجتمع‌های خدماتی بین راهی اشاره و اضافه کرد: محوریت فعالیت این اماکن باید خدمات‌رسانی باشد و شرکت ذی‌صلاح با مشارکت افراد محلی، کار را در دست گیرد.

جلسه کمیته گردشگری گیلان با حضور اعضاء کمیته گردشگری استان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =