برگزاری طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی در زنجان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان اظهار کرد: طرح توان افزایی زنان با هدف آگاه سازی مخاطبان از مزیت های اقتصادی و فرصت های کسب و کار بومی آشنایی با فرآیند راه اندازی کسب و کار و ترغیب جوانان برای ورود به عرصهی کارآفرینی برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین، ماهرخ بلوری با بیان اینکه طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیریت امور زنان و خانواده استانداری و بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان برگزار می شود اظهار داشت: در این طرح 100نفر از جوانان علاقمند استان،شناسایی و در سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره ای طرح بهره مند می شوند.

وی ادامه داد:اگرچه این طرح ویژه بانوان استان است ولی حداکثر 30درصد از سهمیه استان برحسب نیاز و علاقمندی به مردان اختصاص پیدا می کند.
ماهرخ بلوری در خصوص شرایط شرکنندگان در این طرح با اشاره به رایگان بودن خدمات ارائه شده گفت: جوانان علاقمند به خویش فرمایی جوانان صاحب ایده و جوانانی که کسب و کار نو پا دارند می توانند در این طرح شرکت کنند
وی با بیان اینکه شرط سنی شرکت کنندگان 20تا 40سال است ادامه ثبت نام از طریق سایت www.foundationed.ir انجام می شود، تصریح کرد: مخاطبان نهایی از بین ثبت نام کنندگان در این سامانه انتخاب خواهند شد.
مدیر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان همچنین به خدمات ارائه شده در طرح اشاره کرد و افزود: افراد با شرکت در این طرح می توانند علاوه بر دریافت آموزش هایی در زمینه جستجوی فرصت های کسب و کار و کارآفرینی ایده یابی بوم مدل کسب و کار و ترسیم نقشه راه با الگوی کارآفرینان موفق نیز آشنا شده و از خدمات مشاوره فردی و گروهی جهت تجاری سازی ایده خود بهره مند شوند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =