۰ نفر
۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پولاد کیمیایی از آخرین وضعیت ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود و جدیدترین فعالیت پدرش گفت.

پولاد کیمیایی بازیگر و کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «معکوس» گفت: این اثر به مرحله نهایی مونتاژ نزدیک شده است و به زودی صداگذاری و موسیقی آن شروع می‌شود.

وی در خصوص کیفیت فیلم افزود: در این باره باید بقیه نظر بدهند، اما خوشبختانه تا بدین لحظه به عنوان صاحب اثر همه چیز به خوبی پیش رفته است و از واکنش کسانی که فیلم را دیدند -که البته از خانواده خود فیلم بودند- می‌توان رضایت را فهمید.

وی اظهار داشت: «معکوس» فیلم نویی است و حداقل در سینمای ایران به لحاظ نوع ریتم، شخصیت پردازی و... تجربه نشده است و به هر جهت می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

کیمیایی با اشاره به جدیدترین فعالیت سینمایی خود در حوزه بازیگری بیان کرد: چندین پیشنهاد داشتم که به علت سفر و مشغله انجام کار‌های فنی «معکوس» موفق به حضور در آن‌ها نشدم.

این کارگردان با اشاره به وضعیت جسمانی مسعود کیمیایی اذعان داشت: خوشبختانه وضعیت جسمانی پدرم خوب است و در حال مقدمه چینی برای نگارش سناریوی جدیدش است.

گفتنی است؛ در فیلم سینمایی «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی و تهیه کنندگی مسعود کیمیایی، بازیگرانی چون بابک حمیدیان، علیرضا کمالی، اکبر زنجانپور، شهرام حقیقت دوست و لیلا زارع نقش آفرینی می‌کنند.

57241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
    2 0
    کارای قبل از انقلابت خیلی خوب بود
  • بی نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
    1 0
    آقا ننویس جان من ننویس راحتمون بذار استاد