اعتمادآنلاین نوشت: رئیس فراکسیون امید گفت: دلیل حساسیت برای انتشار اسامی فراکسیون امید را نمی‌دانم اما به‌موقع و زمانی که لازم باشد اسامی اعضای این فراکسیون را منتشر می‌کنیم.

محمدرضا عارف نماینده تهران و رئیس فراکسیون امید با اشاره به نامه 6 وزیر و 2 نماینده مجلس مبنی بر رفع فیلتر توییتر، گفت: در هر تصمیمی امکان بازنگری وجود دارد اما از این نامه اطلاعی ندارم که دلایلشان چه بوده است. مرجع قانونی در زمینه رفع فیلتر شورای عالی فضای مجازی است که امیدواریم با توجه به‌ضرورت حضور مردم در فضای مجازی و اطلاع‌رسانی و همچنین با توجه به شعارها و برنامه‌ها تصمیمی در این خصوص گرفته شود.

رئیس فراکسیون امید با اشاره به انتقادات به منتشر نشدن لیست فراکسیون مطبوعش، گفت: لیست اسامی فراکسیون امید آماده است. چیزی مخفی نیست و هیچ فراکسیونی هیچ‌وقت لیستی منتشر نکرده است اما نمی‌دانیم چرا ضرورت دارد که بر روی یک فراکسیون امید این‌قدر حساسیت بالا باشد. به‌موقع و زمانی که لازم باشد اسامی اعضای فراکسیون امید را منتشر می‌کنیم.

او در خصوص احتمال تغییر در هیات رئیسه فراکسیون امید، تاکید کرد: ما هرسال انتخابات داریم و با انتخابات مجلس فراکسیون هم انتخابات دارد که در این انتخابات هر تغییری امکان‌پذیر است.

همچنین مهر نوشت:

عارف درباره احتمال نامزدی خود برای جایگاه ریاست در انتخابات سال سوم هیات رئیسه مجلس گفت: موضع ما، موضع جمعی است و من هم به عنوان یک فرد از فراکسیون امید هر تصمیمی که گرفته شود، می‌پذیرم و موظف به اجرای آن هستم. در حال حاضر نیز دوستان ما دارند شرایط را بررسی می‌کنند و با فراکسیون های دیگر مجلس مذاکره و عملکرد هیات رئیسه را هم مورد ارزیابی قرار می‌دهند و اقداماتی را که فراکسیون امید به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار در مجلس باید دنبال کند، در دست بررسی دارند.

رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه راهبردهایمان را فعلا نمی‌گوییم، در خصوص مهمترین نیاز و چالش امروز هیات رئیسه پارلمان تصریح کرد: بحث جدی امروز مجلس، کارآمدتر کردن آن در تصمیمات است تا یک خروجی قابل دفاع از طرف مجلس در تصمیمات کلان کشور وجود داشته باشد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
    4 1
    آقای عارف ایکاش دستم میشکست به شما رای نمیدادم ایکاش زبونم لال میشد به دیگران نمیگفتم که به شما رای بدن واقعا پشیمان کننده ترین رایی که تا حالا دادم به شما و امثال شما بود خبرآنلاین خواهشا حرف دلمو بذار بمونه تا به اطلاع عارف و امثال عارف برسه خیلی پشیمانم خیلی