خراسان نوشت: چند روز پیش رستورانی در یکی از برج‌های تهران شاهد برگزاری مراسمی با عنوان تجلیل از امیرکبیر پرسپولیس بود و منظور از امیرکبیر پرسپولیس هم کسی نبود جز حسین هدایتی! همان هدایتی معروف که به عابربانک سرخ‌ها شهرت یافته و هرازگاهی هم سمت‌هایی در پرسپولیس گرفته و الان هم دوست دارد دوباره به ارکان و تشکیلات مدیریتی این باشگاه بزرگ و پرطرفدار برگردد.

این‌که با وجود آن همه پیشکسوت و حامی پرسپولیس، چرا مراسمی برای تجلیل از هدایتی برگزار می‌شود و چرا ردای سرخ که تا پیش از این بر تن پیشکسوتانی چون علی پروین، مرحوم صفر ایرانپاک، حسین کلانی و مرحوم ابراهیم آشتیانی نشسته بود، به دوش او که هیچ کسوتی در پرسپولیس ندارد انداخته می‌شود، خود سوال مهم و قابل تاملی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس باید به آن پاسخ دهند.

حضور پرشور بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس هم در این مراسم عجیب با آن عنوان عجیب‌ترش از دیگر نکات قابل تامل است و نکته مهمتر عدم حضور حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در این مراسم نمایشی و فرمایشی است.

این اتفاقات درست در روزهایی رخ داد که کارلوس کی‌روش در توجیه حذف برخی بازیکنان از فهرست نهایی تیم ملی توضیحاتی داد و کنار آن به برخی حاشیه‌های تیم ملی که به واسطه حسین هدایتی یا اطرافیانش ایجاد شده بود، اشاره کرد.

هرچند اظهارات کی‌روش با واکنش‌های متعدد مخالف و موافق همراه شد اما نکته مهم حضور پررنگ هدایتی در برخی مقاطع آماده سازی تیم ملی و سپس حذف یکباره او از اطراف تیم ملی بود. حذف هدایتی با توجه به عملکرد و سابقه کی‌روش در برخورد با حاشیه و حاشیه سازان اعم از بازیکن و مسئول، شاید نشان دهنده نگرانی عمیق سرمربی تیم ملی از ادامه حضور و فعالیت هدایتی کنار ملی‌پوشان باشد. موضوعی که شاید مسئولان باشگاه پرسپولیس هم در آن با کارلوس کی‌روش هم عقیده باشند و احتمالا به همین دلیل در مراسم نمایشی امیرکبیر سرخ حاضر نبودند!

قطعا هیچ کسی بدش نمی‌آید تیم محبوبش حامی متمولی چون هدایتی داشته باشد اما سابقه قضایی این فرد و بازداشت چند ماهه او و شایعاتی که درباره مال و اموال و بیزینس‌اش وجود دارد، میل و رغبتی برای مسئولان پرسپولیس و حتی دیگر تیم‌ها برای همکاری با حسین هدایتی و هدایتی‌ها باقی نمی‌گذارد، حال هر چقدر که تیم رسانه‌ای او قوی باشد و از امثال هدایتی ناجی و فرشته بسازد. ورزش پاک و فوتبال پاک فقط در رعایت قواعد بازی جوانمردانه و تبانی نکردن نیست و اصل مهمتر این است که ورودی و سرمایه باید پاک و طیب باشد.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =