اولین هواپیمای مسافربری چند روز دیگر در البرز فرود می‌آید

اقتصاد بر خط نوشت :محمدعلی نجفی گفت: اکنون زمان تسویه حساب‌های شخصی و اقدامات جناحی نیست بلکه همه باید متحد و واحد در سایه همدلی بدنبال خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان و درصدد پیشرفت کشور باشیم.

محمدعلی نجفی در جلسه شورای برنامه ریزی استان که شنبه ۲۰ مرداد در استانداری البرز برگزار شد با بیان اینکه در شرایط کنونی با هجمه‌های سنگینی ازسوی دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی مواجه هستیم افزود: بر این اساس هر چه بیشتر باید درجهت آگاهی بخشی و ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه اقدام کرد.

وی ادامه داد: مردم مطالباتی دارند که با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر می‌توان بسیاری از آنها را پاسخگو بود بنابراین باید دقت نظر لازم از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی دراین زمینه وجود داشته باشد.

نجفی گفت: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی رویکردی است که دشمنان نظام اسلامی امروز با هدف فشار روانی خورد کننده در پیش گرفته‌اند بنابراین باید با خدمات دهی هرچه بیشتر رضایت مردم را تامین کرد.

وی درادامه به نامه وزارت نیرو به حضور مقام معظم رهبری و قوای سه گانه اشاره کرد و افزود: دراین نامه اعلام شده البرز به رغم افزایش دمای چهار درجه‌ای صرفه جویی ویژه‌ای در ادارات خود داشته و در این راستا در جایگاه اول کشور است.

نجفی گفت: البرز در صرفه جویی مصرف برق جایگاه برتر کشور را کسب کرد و این امر به دلیل فرهنگسازی و ترسیم الگوی صحیح مصرف محقق شد.

استاندار البرز ادامه داد: امروز باید شرایطی فراهم کرد که مردم امیدوارتر شوند و هفته دولت فرصتی است که می‌توان با بیان خدمات دولت به این مهم دست یافت .

نماینده عالی دولت در البرز افزود: اکنون زمان تسویه حساب‌های شخصی و اقدامات جناحی، بخشی و ... نیست بلکه همه باید متحد و واحد در سایه همدلی بدنبال خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان و درصدد پیشرفت کشور باشیم.

وی عنوان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است که اقدامات و دستاوردهای نظام برای تنویر افکار عمومی تشریح و تبیین شود تا امید و نشاط در جامعه از بین نرود چراکه دولت اقدامات بسیار حائز اهمیتی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

وی درادامه گفت: فرودگاه پیام البرز ظرفیتی مناسب درحوزه اقتصادی به شمار می‌رود که دفن پسماند در نزدیکی این فرودگاه زیبنده نیست .

نجفی افزود: کنگره شهدا نیز موضوع مهم فرهنگی است که باید همه دستگاه‌های اجرایی توجه لازم را به آن داشته باشند و کمبود اعتبارات نمی‌تواند بهانه‌ای برای عدم برگزاری این رویداد ارزشمند در البرز باشد.

وی یادآورشد: اقدامات خوبی در حوزه راه‌ها و قطارشهری البرز صورت گرفته که با راه اندازی بخش مسافربری فرودگاه پیام در هفته دولت شاهد توسعه ویژه‌ای در بخش حمل و نقل این استان خواهیم بود.

استاندارالبرز گفت: درشرایط کنونی اقتصادی کشور باید استفاده از انرژهای تجدید پذیر و صرفه جویی را هرچه بیشتر مد نظر قرارداد.

نجفی با بیان اینکه صرفه جویی باید از خود ادارات آغاز شود؛ افزود: شهرداران با پرداخت و پیگیری به موقع حقوق و دستمزد زیر مجموعه خود از بسیاری ناآرامی‌ها پیش از وقوع جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه دولت به ایران کوچک ویژه است و باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آن برای رشد و توسعه هر چه بیشتر بهره برد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =