ناکامی قاچاقچی مواد مخدر در انتقال نمدهای تریاکی از فرودگاه اصفهان

فردی که قصد داشت تریاک های جاسازی شده در 13 عدد نمد را از طریق فرودگاه اصفهان به یکی از کشورهای اروپایی منتقل کند با هوشیاری ماموران پلیس فرودگاه اصفهان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید تقدی حسینی اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان حین کنترل در گیت مخصوص بار ، به وجود مواد مشکوک در 13 عدد نمد متعلق به یکی از مسافران برخورده و به منظور بررسی بیشتر نمدهای کشف شده را به آزمایشگاه تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان منتقل کردند.

وی افزود: پس از آزمایش های صورت گرفته مشخص شد که نمدها آغشته به ماده مخدر تریاک هستند که پس از بررسی بیشتر مقدار 5 کیلو و 265 گرم تریاک از داخل این نمدها کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شده است گفت: متهم قصد داشت این مقدار مواد مخدر که به شکلی ماهرانه در داخل نمدها جاسازی کرده بود را به یکی از کشورهای اروپایی منتقل کند که با هوشیاری به موقع ماموران پلیس فرودگاه اصفهان در انجام نقشه خود ناکام شد.

کشف مواد مخدر

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =