۰ نفر
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
کویرتایر بیست ساله شد

کارخانه زیبایی که امروزه در یازده کیلومتری شهر بیرجند خود نمایی می کند ، بیست سال پیش از زمینی بایر و سرمایه ای اندک شکل گرفت و خشت خشت آن توسط متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شد تا بتواند چهره فقر را از منطقه محروم خراسان جنوبی زدوده و ایران عزیزمان را به خودکفایی برساند.

کویر تایر
 در این سالهای پر فراز و نشیب، خلاقیت جوانان خوش فکر ایرانی به همراه بهترین تکنولوژی روز جهان، محصولات تولیدی کویرتایر را در سطح بهترین محصولات جهانی قرار داد و کویرتایر را به دلیل پیشرو بودن در تکنولوژی صنعت تایرسازی ایران ، شاخص ساخت. دست آوردی هایی همچون :

طراحی و تولید تایر سبز برای اولین بار در ایران

طراحی و تولید تایرهای سری W با شاخص سرعت 270 كيلومتر در ساعت و تایرهای سری Y با شاخص سرعت 300 کیلومتر در ساعت برای اولین بار در ایران

طراحی و ساخت پرس های پخت تایر برای اولین بار در ایران

احراز رتبه اول در صرفه جویی انرژی (گاز ، آب و برق ) در 17 سال متوالی

رکورد بالاترین سود هر سهم ، حاشیه سود خالص ، شاخص ROE,ROA در گروه لاستیک و پلاستیک بورس ایران  

کویر تایر

کویر تایر از بدو تاسیس تاکنون برای بیش از 1800 نفر اشتغال مستقیم و برای بیش از 7000 نفر  اشتغال غیر مستقیم ایجاد نموده است تا سهم اساسی در ارتزاق مردمان صمیمی خراسان جنوبی را به خود اختصاص دهد. در ده سال گذشته بیش از 87 میلیارد تومان از درآمد مالیاتی استان خراسان جنوبی توسط کویرتایر پرداخت شده  که بخش قابل توجه ای از درآمد های مالیاتی استان محسوب می شود.

کویر تایر

محصولات کویرتایر از مرزهای میهن فراتر رفته و هم اکنون سهم بازار مناسبی از کشورهای عراق ، افغانستان ، آذربایجان و کشورهای پیرامونی را به خود اختصاص داده است .

بیستمین سالگرد تاسیس کویرتایر گرامی باد .  

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =