آیا این تابستان ایستگاه‌های اتوبوس شهری اهواز کولردار می‌شوند؟

ایسنا نوشت: عضو شورای شهر اهواز با اشاره به مجهز نبودن بیشتر ایستگاه‌های اتوبوس به سیستم خنک‌کننده گفت: در برنامه است که سازمان اتوبوسرانی شهرداری ایستگاه‌های اتوبوس شهری اهواز را از طریق مزایده در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد تا نسبت به مناسب‌سازی و مجهز کردن ایستگاه‌ها به سیستم خنک‌کننده اقدام شود.

محمدرضا ایزدی اظهار کرد: در فصل تابستان و با توجه به دمای بالای هوا در شهر اهواز، لازم خدمات شهری ویژه‌ای از سوی شهرداری به شهروندان جهت جلوگیری از گرمازدگی ارائه شود. یکی از پیشنهادات به  شهرداری اهواز قرار دادن آب‌پاش‌هایی در مراکز پرتردد شهر است. 

وی در خصوص قرار دادن مخزن های آب سرد در سطح شهر افزود: همچنین استقرار مخزن‌های آب سرد در سطح شهر و مکان‌های پرتردد جهت استفاده شهروندان، در کمیسون خدمات شهری مطرح است. 

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به مجهز نبودن بیشتر ایستگاه‌های اتوبوس به سیستم خنک‌کننده تصریح کرد: در برنامه است که سازمان اتوبوسرانی شهرداری ایستگاه‌های اتوبوس شهری اهواز را از طریق مزایده در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد تا نسبت به مناسب‌سازی و مجهز کردن ایستگاه‌ها به سیستم خنک‌کننده اقدام شود. 

ایزدی در پاسخ به اینکه طی مراحل واگذاری ایستگاه‌ها در مزایده به بخش خصوصی زمان‌بر است و آیا در این تابستان اجرایی خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: با توجه به اینکه سیستم اداری شهرداری چندین دهه دچار بروکراسی دست و پاگیر بوده است، واگذار کردن ایستگاه‌های اتوبوس به سرمایه گذاران نیز زمان‌برخواهد بود.  

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =