طی حکمی از سوی سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان، محمود نواصر به عنوان دبیر اولین جشنواره ایده گردشگری آبادان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از خوزستان، در حکم جمال عامری‌نسب«سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» خطاب به محمود نواصر آمده است:
احتراما، نظر به تعهد و تجربیات حضرتعالی در حوزه فرهنگی، هنری و گردشگری به موجب این ابلاغ، شما را به عنوان دبیر اولین جشنواره ایده گردشگری شهرستان آبادان منصوب می‌نمایم.
در ادامه این حکم آمده است: امید است با توجه به ضرورت برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های متعدد جهت رونق بخشیدن به هنر، احیای فرهنگ بومی و ایجاد اشتغالزایی در صنعت گردشگری و با برقراری ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های موجود (فعالان اجتماعی، فرهنگی، انجمن‌های مردم نهاد و ادارات) جشنواره‌ای مثمرثمر و در خور شان آبادان و آبادانی برگزار گردد.
نواصر از فعالان گردشگری است که تاکنون مقالات و پژوهش‌های متعدد کشوری در بخش‌های مختلف این حوزه از خود به جای گذاشته است.
راه‌اندازی کمیته گردشگری هیئت بدمینتون شهرستان آبادان برای اولین بار بین همه هیئت‌های ورزشی این استان، نماینده سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی‌های ایران در استان خوزستان، کسب مقام سوم «بخش گزارش خبری رسانه‌های مکتوب»، مقام دوم «بخش مصاحبه رسانه‌های مکتوب» و کسب مقام اول «بخش خبر خبرگزاری» در دومین جشنواره مطبوعات شهری آبادان و همچنین کسب مقام برتر سومین جشنواره روابط عمومی‌های استان خوزستان در حوزه نوآوری و خلاقیت فقط بخشی از سوابق درخشان نواصر است.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =