ایلنا نوشت: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که هیچ گونه تغییری در زمان شروع مدارس بوجود نیامده و دبستان‌ها مانند گذشته از ۳۱ شهریور دایر است.

مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی جدید در روز شنبه ۳۱ شهریور برای نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش‌آموزان کلاس اول همزمان با سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام در سراسر کشور برگزار می‌شود. بر اساس توصیه معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیران مدارس موظف‌اند با توجه به تقارن ایام سوگواری، ضمن رعایت شعائر مذهبی و حفظ حرمت ایام محرم، از بکار بردن واژه جشن خودداری نموده و نیز مدت زمان اجرای مراسم کمتر از یک ساعت باشد تا نونهالان و خانواده آنان خسته نشوند.

هدف از اجرای این برنامه رسمیت بخشیدن به سال تحصیلی جدید، آشنایی نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش آموزان کلاس اول با دبستان و نیز حفظ، تکریم و عزت بخشی به "مدرسه حسینی" و "مکتب حسینی" است. همانگونه که قبلا نیز اطلاع رسانی شد هیچ گونه تغییری در زمان شروع مدارس بوجود نیامده و دبستان‌ها مانند گذشته از ۳۱ شهریور دایر است.

مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی جدید در شهر تهران ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شهید امیری کیا واقع در خیابان۱۷ شهریور، خیابان پرورش، بعداز گوته(دروازه دولاب) با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدایی وزیر، مدیران کل و جمعی از مسوولان برگزار می‌شود.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =