تسنیم نوشت: مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه اگر دستگاه‌های کنترل‌کننده وجود نداشته و نظارت نشود مشکلات زیادی در کشور ایجاد می‌شود، گفت: دلسوزی بیشتری در زمینه نظارت کالا و اجناس شود چون آبروی کشور در این زمینه است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان استاندارد و جمعی از مدیران این سازمان، با اشاره به آیه‌ای از قرآن‌کریم اظهار داشت: خداوند کارهای دنیا را برای انسان به عنوان بازیچه قرار داده است ولی همین مادیات انسان را به آخرت می‌رساند.

وی افزود: افرادی که مسئولیتی به عهده دارند باید در زمینه خدمت‌رسانی به مردم هیچ کوتاهی نکنند و تنها هدف آن‌ها رضای الهی باشد، سازمان استاندارد کشور دارای مسئولیت سنگینی است چون امور غذای کشور در دست این سازمان است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: اگر کوچک‌ترین خیانتی در سازمان استاندارد کشور شود جامعه دچار مشکل می‌شود و همچنین اجناسی که عرضه می‌شود دچار مشکل باشد مردم با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به گرانی و مشکلات کشور عنوان کرد: زندگی و معیشت مردم سخت شده است و این موضوع فساد به همراه دارد، سازمان استاندارد باید بسیار مراقب باشد چون راه خیانت زیاد شده است.

آیت‌‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه اگر دستگاه‌های کنترل‌کننده وجود نداشته و نظارت کافی نشود مشکلات زیادی در کشور ایجاد می‌شود، گفت: باید دلسوزی بیشتری در زمینه نظارت کالا و اجناس شود چون آبروی کشور در این زمینه است و اگر تقلبی شود اعتبار کشور کاهش پیدا می‌کند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    اینکه نظرات مرجع تقلید در مورد یک مسئله متفاوت است صحیح و کاملا منطقیست .سوال من این است که چرادر مورد یک مسئله فقط مردم عادی باید تقلید ولی بعضی از مسولین هیچ اعتقادی نه تنها به حکم شرعی بلکه مرجع تقلیدرا قبول ندارند .من باب مثال چندین سال است که اکثر مراجع بانکداری نظام را ربا می دانند ولی مسولان هیچ توجهی به نظر مراجع نشان نمی دهند وکار خودشان را می کنند تا آنجایی که حتی دین اسلام را قبول ندارند وکار خودشان را می کنند