نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در فتنه های اخیر که در فتنه 88 یکی دو بی حرمتی شد که علم سید الشهدا و یک مسجدی آسیب دید اما در این جریان پیوسته و پیوسته مسجد و امامزاده آتش زده می شود ،ببینید کسی که فقیر است بانک و اداره آتش می زند و کسی که از تبعیض ناراحت است می رود به جایگاه تبعیض صدمه می زند .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ،مشاور و مدیرکل اموربانوان استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از بانوان نخبه استان با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
در ابتدار این دیدار آذر صفایی نیا با بیان دیدگاههای خود به تشریح برنامه های خود در بحث امور بانوان پرداخت و به نقش زن در جامعه اشاره کرد.
در ادامه این دیدار آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی سخنانی ایراد نمود که مشروح آن را در زیر می خوانید.

جایگاههای مشترک را به زنان ندهید

اگر زنان بخواهند همانند مردها باشند خانه ها ویران می شوند ،خانه مرکب از مرد و زن است نه مرکب از دو مرد ،خانه ای که مرکب از دو مرد باشد مثل خانه هایی است که همجنسگرا باشند آن خانه نست ویرانه است ،مرد را اگر هم شما زن کردید و به خانه فرستادید ،خانه نیست باز هم ویرانه است.

چون شما مسئولیت زنان استان را بر عهده دارید تلاش کنید زن را زن نگهدارید زن و خانه را ویران نکنید حتی جایگاههای مشترک را به زنان ندهید.

یک سری از کارها مختص مرد است است کار در کارخانه و چیزی را روی دوش گذاشتن وظیفه مرد است ،که اگر زن را در یک کارخانه ببرند تا کار مردانه کند جنایت است ،مرد بنیه متفاوت دارد و کار سنگین وظیفه مرد است.

از اول ابتدایی تا ششم ابتدایی برای معلمی مختص زنان است اما هیچ مانعی ندارد که از اول ابتدایی تا ششم معلم مرد باشد یا زن ،این کار مشترک است ،الان بسیاری از شهرها معلم های دوران ابتدایی زن هستند ،ولو برای پسران و رمز آن این است که در کنکور جلو افتادند و دارند یکی یکی موقعیتها را از مردان می گیرند که این خیانت به خود زنان است .

اگر کسی لایق تر از دیگری است ظرفیت مال او است ،اگر جایی مرد بلد نباشد تدریس کند ،باید کار به زنان سپرده شود.

شخصیت زنی که برای پول کار می کند دیده نمی شود

زن هر چیزی را که در وجود مرد تقدیم کرد مرد آن چیز را تکریم می کند اگر زن وجودش را تقدیم کرد مرد همان وجود را تکریم می کند ،زنی که بیرون کار می کند و پول به خانه می آورد مرد پول آن زن را تکریم می کند و شخصیت زن دیده نمی شود.

ولی زن اگر عاطفه اش را تقدیم مرد عاطفه زن را تکریم می کند و عاطفه یک زن با هویت زن متحد است پول یک زن با زن متحد نیست ،عشق درونی یک زن با او متحد است و هر انسانی یک چیزی را دریافت کرد همان را تکریم خواهد کرد.

اگر یک زن بد دهن بود مرد به بد دهنی او واکنش نشان می دهد ،خوش پخت بو به آن خوش پخت واکنش می دهد ،بیرون رفتن یک زن برای کار و آوردن پول، مرد را طالب نتیجه کار او می کند نه طالب شخصیت او می کند .

مردها باید ارتقا فکری داده شوند که اگر می خواهید زندگی کنید و خودتان شاغل هستید دنبال زن شاغل نگردید که یک خانه ای را دو حقوقی کنید ،خطر یک یعلاوه یک آرام آرام نفرت اجتماعی را ایجاد می کند ؛اگر یک خانه دارای دو حقوق بود و خانه های دیگر دارای یک و یا صفر حقوق بود و آن خانه دو حقوقی به یک خانه ممتاز به لحاظ مالی تبدیل می شود ،خانه هایی که به لحاظ مالی ضعیف هستند یا نسبت به شما حسادت می کنند یا تلاش می کنند که در یک رقابت ناصحیح تلاش می کنند خودشان را به خانه دو حقوقی برسانند.

و اگر خانه ای حقوق آنها صفر بعلاوه صفر باشد میل دارند به خانه دو حقوقی از طریق دزدی و غارت ضربه بزنند .

همه اعتراضات اخیر بابت تبعیض ها است

اگر خانه ها صفر بعلاوه یک باشد این یکسانی برای جامعه قابل تحمل است ،یکی از رموز این فتنه هایی که در خیابان ها می بینیم ،البته اغتشاش آن فتنه است و اعتراض یک تعالی فکری است و چیز خوبی است .

رمز آن همین تفاوت ها است ،یعنی اگر کسی حقوق ده میلیونی می گیرد و صد نفر حقوق یک میلیونی می گیرند ،تردید نکنید فرصت پیش بیاید خیزش اتفاق می افتد .

الان بین یک و ده است و اگر فرصتی پیش بیاید آن صفر بعلاوه یک ها و صفر بعلاوه صفر ها علیه دو حقوقی ها هم خیزش می کنند این ها به زبان ساده است مردها فکر می کنند اگر با زن شاغل ازداواج کردند یک امتیاز را به دست آورده اند .

این که همین اول زندگی دو تا فرش جور شد این زندگی نیست ،زندگی به این است که تلاشی صورت گیرد و آرام و مرتب جمع کنند ،اگر دلشان به این خوش باشد که گاز و یخچال و ماشین و خانه و گوشت و مرغ همان اول زندگی فراهم است آن زندگی نیست خوردن و خوابیدن است و رو به زیادت رفتن است که تعریف از زندگی اینجا غلط است .

آموزش های غلط تلویزیون و رسانه ها است که زندگی ها اینجوری شده است و به باور رساندن اینکه ضرورت معیشت برای شما ایجاب می کند که دو نفر در خانه شاغل باشند و تعبیر به این کل یکی از بدترین اتفاقاتی است که در حال شکل گیری است.

بدترین توهین به زنان همین معاونت زنان به امور است ،این کلمه که آیا زنان می توانند رئیس جمهور شوند توهین به زنان است ،اگر قرار است انسان باشیم انسان هستیم دین خیلی زیبا تعبیر کرده است که اگر مردان لباس زنان را بپوشند حرام است و بالعکس ،دین می خواهد جایگاهها از همان اول دست نخورده باقی بماند .

وضعیت عفاف و حجاب در استان بسیار تاسف بر انگیز است

دو چیز از یخ سردتر است ،پیری که جوانی کند و جوانی که پیری کند یک سری اتفاقات که در سردی جامعه اتفاق افتاده است این است که مردها زنانه شده اند و زنها مردانه ،این خیلی بد است .

معاونت زن داشتن یعنی اینکه ما می پذیریم که حقوق زنان پایمال می شود ،ای معاونت تو بیا و این حقوق را پس بگیر ،گند بر جامعه ای که حقوق زنان پایمال شود و مجبور شوند با یک معاونت احقاق حق کنند.

وضعیت عفاف و حجاب در استان ما بسیار تاسف برانگیز است ،شاید تعداد دختران بی حجاب ،بد حجاب و بی عفت کمتر از دختران با این اوصاف در شهرهای دیگر باشند اما خودمان را فریب ندهیم شتاب این بی حجابی و بی عفتی در استان ما بسیار شتاب تندی است سراشیبی بدی را در حال حاضر داریم.

اگر کاری از من ساخته است اگر سازمان تبلیغات و ارشاد فراخوان بزنند تا این اتفاق حاصل نشود خیلی بد است و اگر ادامه پیدا کند شما هم دیگر جایگاهی نخواهید داشت ،شما خیال می کنید اگر آزاد بگذارید خدمت کرده اید ،اصلا اینطور نیست بدترین خیانت است .

روزی که بی عفتی آغاز شد جلوگیری نکردیم

یکی از مردانه کردن زنان همین اجازه دادن های بی حیایی است ،شیوه های مختلفی زن مرد می شود وقتی کار مردانه را از زن بخواهند و اجازه حضور مرد را به زن بدهید هم خیانت کرده اید ،نگذارید این خیانت به زنان شود.

در فتنه های اخیر که در فتنه 88 یکی دو بی حرمتی شد که علم سید الشهدا و یک مسجدی آسیب دید اما در این جریان پیوسته و پیوسته مسجد و امامزاده آتش زده می شود ،ببینید کسی که فقیر است بانک و اداره آتش می زند و کسی که از تبعیض ناراحت است می رود به جایگاه تبعیض صدمه می زند .

جایگاه تبعیض حسینه ،مسجد و امامزاده نیست ناپاک زاده هایی رشد کرده اند این ناشی از این است که روزی بی عفتی آغاز شد جلوگیری نکردیم ،ارتباطات های نامشروع ناپاک هایی را به جامعه سرازیر کرده است که اگر ادامه پیدا کند آینده بدتر از گذشته خواهد شد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =