ایرانسل بستری برای استعدادیابی در زمینه فوتبال ایجاد کرد

ایرانسل با ایجاد بستری برای استعدادیابی، شرایط آموزش حرفه‌ای کودکان و نوجوانان در زمینه فوتبال را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، با توجه به تفاهم‌نامه همکاري ايرانسل و سازمان ليگ اسپانيا، لاليگا، کمپ فوتبال ايرانسل - لاليگا آغاز به کار کرده است و تمامي افراد مي‌توانند با ارسال 1 دقيقه از فيلم بازي فرزندان خود به نشاني lenz.ir/camp استعداد آن‌ها را به ارزيابي بگذارند.

 فيلم‌هاي ارسال شده توسط هيئت داوراني از مربيان بين المللي و سفيران استعداديابي لاليگا مورد بررسي قرار گرفته و افراد براي حضور در اين کمپ انتخاب مي‌شوند.

افرادي که فيلمي از فوتبال فرزندان خود ارسال مي‌کنند بايد توجه داشته باشند که سن فرزندشان بايد بين 9 تا 15 سال بوده و فايل ارسالي‌ کمتر از 200 مگابايت حجم داشته باشد. تا 20 بهمن ماه سال جاري امکان ارسال فايل‌هاي ويديويي وجود دارد.

در مرحله‌ نخست از بين فيلم‌هاي ارسالي نهايتاً 60 نفر انتخاب شده و نخستين دوره اين کمپ در يکي از مجموعه‌هاي ورزشي تهران از 2 تا 4 اسفند ماه امسال به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

ايرانسل و لاليگا چندي قبل تفاهم نامه‌اي با دو هدف دسترسي به محتواي اختصاصي لاليگا به واسطه بستر تلويزيون تعاملي لنز ايرانسل و استعداديابي درجهت بهبود کيفيت فوتبال در ايران به ويژه در ميان جوانان امضا کردند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750596

برچسب‌ها