بالغ بر 55 میلیارد تومان برای برنامه های عمرانی استان کردستان برنامه ریزی شده است

دبیرقرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: بالغ بر 55 میلیارد تومان برای برنامه های عمرانی استان کردستان برنامه ریزی شده است که بیش از ۸۲ درصد آن تاکنون تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سردار ابوالقاسم منصوری در افتتاحیه ۹۵۸ پروژه عمرانی محرومیت زدایی سپاه در کردستان که در سالن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت های قرارگاه محرومیت زدایی در حوزه های عمرانی و اجتماعی، فرهنگی و خدماتی تقسیم می شود، اظهار کرد: در حوزه عمرانی، سپاه در کنار ماموریت های ذاتی خود در کشور تمرکز خود را بر انجام فعالیت هایی در مناطق محروم و مرزی قرار داده است.
وی گفت: بالغ بر 55 میلیارد تومان برای برنامه های عمرانی استان کردستان برنامه ریزی شده است که بیش از ۸۲ درصد آن تاکنون تامین شده است.
دبیرقرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در ادامه افزود: اعتبار اختصاص داده شده به حوزه فعالیت های غیر عمرانی در استان کردستان ۲۴ میلیارد تومان بوده که ۸۰ درصد این اعتبار تاکنون جذب شده است.
سردار منصوری با توجه به فرموده امام راحل منبی بر کمک به محرومان جامعه، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب هم فرمودند همیشه در طول تاریخ محرومان و پا برهنگان پشت سر پیامبران بودند و اگر میلیارد ها هزینه عمرانی کنیم و به محرومان بی توجه باشیم هیچ چیزی عاید نظام و انقلاب نمی شود.
وی اظهار داشت: سپاه پاسداران خدمت رسانی و کمک به محرومان و رفع محرومیت را در کنار سایر فعالیت های ذاتی خود به عنوان یک فرصت می بیند و با توجه به اینکه نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور ماموریت های سختی بر عهده دارد تمام ظرفیت ها و توان های یگان های ما همراه و پشتیبان سپاه بیت المقدس خواهد بود.
دبیرقرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در پایان خاطر نشان کرد: پیش بینی شده برای مرحله بعدی اعتبار برنامه استان بیش از اعتبار اختصاص یافته امسال باشد و اینگونه شاهد تقویت بخش کارهای عمرانی در این منطقه خواهیم بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =