بازیکن تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: هیچ کس در تیم ما خودش را بالا تر از بقیه نمی بیند.

به گزارش خبرآنلاین ، اصغر کاردوست پس از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل مهرام تهران در چهارمین بازی فینال لیگ بسکتبال اظهار کرد: فک نمی کردیم که در بازی روز گذشته ببازیم و متاسفانه در سه دقیقه پایانی و با اختلاف سه امتیاز نتیجه را واگذار کردیم. جدال روز گذشته را خیلی ساده و راحت به تیم مقابل واگذار کردیم و این موضوع برای ما گران تمام شد.

وی افزود: از هر نظر خودمان را آماده رقابت ها کرده بودیم ودر بدترین شرایط تمرین کردیم و سعی داشتیم به فینال راه پیدا کنیم و خوشبختانه به هدفمان رسیدیم.

کاردوست بیان کرد: هیچ چیز دست نیافتنی نیست و همه چیز بستگی به اراده انسان دارد و اراده بچه های ما آهنین و خوب است و امیدوارم بازی روز سه شنبه را پیروز شده وجام را در تبریز نگه داریم.

وی تاکید کرد: خوشحالم که بچه ها از جان و دل تلاش کردند و اگر در یک خانواده، کوچک ترین تفرقه به وجود بیاید، آن خانواده نابود می شود و ما توانستیم خودمان را از آن چیزی که هستیم بیشتر نشان دهیم و یک تیم مستحکم و قوی هستیم و چیز اصلی که در تیم ما وجود دارد، این است که هیچ کس خودش را بالا تر از بقیه نمی بیند و همه در کنار هم، یک هدف خاص به نام قهرمانی دارند.

کاردوست با تمجید از هواداران تیمش نیز گفت: همه جا شخصیت یک تیم را بازیکنان و هواداران تشکیل می دهند که هوادران قسمت اصلی این موضوع هستند و
در کنار آقای حاتمی بودن آرزوی هر بازیکنی هست که خوشبختانه نصیب ما شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =