۰ نفر
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۸
تیراندازی مرگبار در فلوریدا/ تصاویر

در پی حادثه تیراندازی در مدرسه ای در فلوریدا دستکم بیست نفر کشته و دهها نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلابن، در پي حادثه تيراندازي در مدرسه اي در فلوريدا دستکم بیست نفر کشته شدند.

نيکولاس کروز 19 ساله با اسلحه 19 همکلاسي سابقش را کشته و دست کم پنجاه نفر را زخمي کرده است. بعد از اين حادثه نشست هاي کاخ سفيد لغو شد. ترامپ بعد از گفتگو با فرماندار فلوريدا؛ به همه تسليت گفت.اين ضارب از دبيرستان اخراج شده بود است. کروز در اينستا گرام خود را طرفدار دونالد ترامپ معرفي کرده است.


به گزارش راديو ملي آمريکا، عامل تيراندازي در دبيرستان استونمن داگلاس شهر پاراکلند فلوريداي جنوبي، جواني 19 ساله به نام نيکولاس کروز است که چندي پيش به علت مشکل انضباطي از مدرسه اخراج شده بود. تاکنون مقامات مرگ 17 نفر را در اين حادثه تائيد کرده اند، 2 تن از قربانيان در خارج از ساختمان مدرسه، 12 تن در داخل ساختمان، 1 نفر در خيابان و 2 نفر هم در بيمارستان جان باخته اند. مقامات بيمارستاني حال برخي از زخمي هاي اين حادثه را وخيم اعلام کرده اند.

پايگاه اينترنتي شبکه اي بي سي نيوز به نقل از همکلاسي هاي عامل تيراندازي دبيرستان استونمن داگلاس شهر پارکلند ايالت فلوريداي جنوبي نوشت: وي به همکلاسي هاي خود به شوخي گفته بود روزي من اين مدرسه را به گلوله خواهم بست
سي ان ان گزارش داد حادثه تيراندازي مرگبار در دبيرستان استونمن داگلاس شهر پارکلند ايالت فلوريداي جنوبي به لحاظ تعداد قربانيان يکي از ده مورد مرگبارترين حوادث مربوط به تيراندازي در تاريخ مدرن آمريکا نام گرفت.

به گزارش اي بي سي نيوز ، پليس اعلام کرد که عامل تيراندازي مرگبار دبيرستان شهر پارکلند فلوريداي جنوبي اسلحه اي آر 15 و مقادير بسيار زيادي مهمات در اختيار داشته است. وي که از دانش آموزان سابق اين دبيرستان بوده، تيراندازي را از بيرون از مدرسه شروع کرده و پس از آن وارد مدرسه شد و دانش آموزان را هدف قرار داده است.

شبکه تلويزيوني الحدث به نقل از پليس فلوريدا اعلام کرد: عامل تيراندازي در مدرسه اي در فلوريدا دانش آموز سابق اين مدرسه به نام نيکلاس کروز و نوزده ساله بوده است. وي توسط نيروهاي پليس دستگير شد.

کاخ سفيد اعلام کرد: دونالد ترامپ را از حادثه تيراندازي فلوريدا مطلع کرديم و اوضاع را از نزديک زير نظر داريم.

دونالد ترامپ پس از اينکه در جريان تيراندازي دبيرستان داگلاس در پارکلند فلوريدا قرار گفت دست به توئيت شد و نوشت: دعا و تسليت من براي خانواده هاي قربانيان تيراندازي وحشتناک فلوريدا. نه بچه ها، نه معلمان و نه هيچ کس ديگري هرگز نبايد در مدارس آمريکا احساس ناامني کنند.

به گزارش فاکس نيوز، کلانتر منطقه برووارد شهر پارکلند فلوريداي جنوبي اعلام کرد که در جريان تيراندازي در دبيرستان داگلاس اين شهر بين 20 تا 50 نفر زخمي شده اند، اين شبکه افزود فرد مهاجم که بنابر گزارشات اوليه از دانش آموزان مدرسه بوده است دستگير شد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    1 6
    ترامپ عرضه نداره حمل اسلحه رو ممنوع کنه
    • بی نام DE ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
      2 0
      اسلحه واسه آمریکایی ها مثل خودرو واسه آلمانی ها و مثل یارانه واسه ایرانی هاست. هیچ کسی نمی تونه حذفش کنه
    • انسان RU ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
      0 1
      تو خوبی
  • بهار A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    2 2
    تنها چیزی که از این اخبار دستگیر میشه اینه که همه جای دنیا خبرهای خیلی بد هست. ولی فقط اگر این اتفاق در ایران میفتاد چقدر بذر ناامیدی و افسردگی در بین مردم کاشته میشد.پس هیج جای دنیا بهشت مطلق یا جهنم مطلق نیست.