«زندانی خیابان نواب» به یاد بازیگر پیشکسوت افتتاح شد

جمعی از اهالی تئاتر به همراه خانواده زنده‌یاد نقی سیف‌جمالی، بازیگر پیشکسوت در مراسم افتتاح رسمی نمایش «زندانی خیابان نواب» به کارگردانی هوشمند هنرکار حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم افتتاح نمایش «زندانی خیابان نواب» شامگاه پنجشنبه 26 بهمن در خانه نمایشِ اداره تئاترِ تهران برگزار شد.

پیش از شروع اجرا، هوشمند هنرکار، کارگردان «زندانی خیابان نواب»، از نقی سیف‌جمالی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و عضو گروه تئاتر کوچ به عنوان بازیگری موثر، خوش‌نام و موفق در تئاتر ایران یاد کرد، بازیگری که بهار سال 1396 دار فانی را وداع گفت.

در این مراسم علاوه بر همسر و فرزندان سیف‌جمالی، اعضای گروه تئاتر کوچ از جمله فهمیه رحیم‌نیا، فخری سلیمی، ابوالفضل شاه‌کرم و حمید صفایی حضور داشتند.

کاظم هژیرآزاد، خسرو احمدی، علی بی‌غم، بهرام سروری‌نژاد، بهمن روزبهانی، حامد آقایی، منصور میرزابابایی و علی طاهری از دیگر هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

«زندانی خیابان نواب»‌ که براساس «زندانی خیابان دوم» نوشته نیل سایمون و ترجمه شهرام زرگر به قلم هوشمند هنرکار بازنویسی شده، قصه زن و شوهری است که در آپارتمانی در خیابان نواب در ابرشهری چون تهران زندگی می‌کنند. مهدی وثوقی و آزیتا نوری‌وفا نقش این زن و شوهر را ایفا می‌کنند و ناصر شیرمحمدی دیگر بازیگر نمایش است.

این نمایش هر شب ساعت 19:45 دقیقه در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه می‌رود.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =