ایران نوشت: دو ماه قبل مرد جوانی از همسرش شکایت کرد.

شاکی که کارمند یک شرکت خصوصی است، به مأموران گفت: مدتی قبل برای کار به خارج از شهر رفته بودم اما به دلایلی زودتر از موعد از مأموریت برگشتم و مرد غریبه‌ای را در خانه‌ام با همسرم دیدم. پس از این اتفاق حتی نمی‌خواهم به چهره همسرم نگاه کنم و او را برای همیشه فراموش کرده‌ام و می‌خواهم مجازات شود.»

با اظهارات مرد جوان، همسر او و مرد غریبه بازداشت شدند و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی متین راسخ انتقال یافت.

جلسه محاکمه به صورت غیر‌علنی و پشت درهای بسته دادگاه آغاز شد و زن جوان در حالی که دوستی با مرد غریبه را قبول داشت، سوگند خورد که هیچ رابطه‌ای با او نداشته است.

او به قضات گفت: «من اشتباه کردم اما همه اینها به خاطر بی‌توجهی همسرم بود. او همه زندگی‌اش برای دیگران است و هرگز به من اهمیتی نمی‌دهد. از این شرایط خسته شده‌ام و می‌خواهم از او طلاق بگیرم.» این ادعا در حالی مطرح شد که شاکی پرونده اظهارات همسرش را رد کرد.

در پایان این جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به اظهارات طرفین و مدارک پرونده زن جوان را به خاطر ارتباط با مرد ناشناس به تحمل 99 ضربه شلاق محکوم کردند.

پس از صدور این حکم مرد جوان به همسرش ابراز علاقه کرد و خواستار بازگشت او شد اما زن  مدعی شد برای طلاق اقدام کرده و می‌خواهد با مرد مورد علاقه‌اش زندگی کند.

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    18 8
    واقعا بعضیها خیلی پررو هستن. طرف خیانت کرده حاضر نیست حتی اظهار پشیمانی کنه. بهتره این رو بدن اینهایی که هر روز دم از به اصطلاح حقوق زنان میزنن ببینن. آره اصلا زنان آزادی ندارن.