آی اسپورت نوشت:فدراسیون جهانی فوتبال وضعیت دو فدراسیون فوتبال عربستان و امارات را به شدت زیرنظر گرفته.

فیفا که نگران دخالت‌های سیاسی دو کشور عربستان و امارات در امور فدراسیون‌های فوتبال این دو کشور است، وضعیت این دو فدراسیون را از نزدیک زیر ذره‌بین خواهد گرفت. قرار است در آینده‌ای نزدیک هیاتی بلندمرتبه از فیفا راهی کشورهای عربستان و امارات شوند و از نزدیک وضعیت فدراسیون‌های فوتبال این دو کشور را مشاهده و مورد بررسی قرار دهند که در ماه‌های اخیر بحث دخالت دولت‌های این دو کشور در امور این فدراسیون‌ها مطرح بوده است.

فدراسیون جهانی فیفا چنین هیاتی را به کشورهای اسپانیا و پرو فرستاد تا نگرانی خود از دخالت دولت در امور فدراسیون‌های فوتبال این دو کشور را نیز مورد بررسی قرار دهد. اگر ثابت شود که دولت عربستان در امور فدراسیون فوتبال این کشور دخالت داشته، این تیم ممکن است از جام جهانی 2018 روسیه کنار گذاشته شود. دو کشور عربستان و امارات اخیراً روابط دیپلماتیک خود را با قطر که میزبان جام جهانی 2022 است، قطع کرده‌اند و حاضر نبودند نمایندگان‌شان در خاک قطر بازی کنند که در نهایت AFC با خواسته آنها موافقت نکرد. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    0 0
    من هم بودم از میزبان جام جهانی آینده دفاع می کردم . فیفا یک کمی به امارات و عربستان رو بدهد , آنها با تحریم های هوایی خود می توانند برگزاری جام جهانی قطر را فلج کنند و از کار بیاندازند . به هر حال همه می دانند که قطری ها و روس ها شایستگی برگزاری جام جهانی را نداشتند و همه می دانیم با چه راه هایی به میزبانی جام جهانی رسیدند .