اهالی موسیقی پس از وقفه‌ای ۱۲ ماهه، سالنامه‌دار می‌شوند

سالنامه موسیقی ۹۷ با عنوان «کتاب موسیقی» پس از وقفه‌ای یک ساله، از هفته دوم اسفند به بازار خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سالنامه موسیقی ۱۳۹۷ با عنوان «کتاب موسیقی» حاوی اطلاعات جامع موسیقی ایران به همت و حمیدرضا عاطفی هفته آینده منتشر می‌شود.

این سالنامه موسیقی شامل اطلاعات جامعی از رویدادهای موسیقی سال گذشته، سالروز تولد و فوت هنرمندان فعال در عرصه موسیقی، اطلاعات آموزشگاه‌ها و مراکز فعال موسیقی، عکس‌های منحصر به فرد از چهره‌ها و اتفاقات موسیقی، معرفی برگزیدگان جشنواره‌های مختلف موسیقی و... خواهد بود که برای پنجمین سال منتشر می‌شود و از هفته دوم اسفند در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

تاکنون چهار سالنامه پژوهشی موسیقی در سال‌های ۹۴،۹۳،۹۲ و ۹۵ به چاپ رسیده و قرار است پس از وقفه‌ای یک ساله با تجدید نظر و تکمیل اطلاعات با رویکرد و شمایلی جدید رونمایی شود.

حمیدرضا عاطفی، عضو کانون پژوهشگران موسیقی و روزنامه‌نگار از سال ۱۳۹۲ با همکاری تیمی پژوهشی اقدام به گردآوری سالنامه موسیقی ایران با عنوان «کتاب موسیقی» کرده است.

سالنامه موسیقی ۹۷ از هفته دوم اسفند توسط پخش رها و موسیقی عارف در فروشگاه‌های معتبر فرهنگی هنری از جمله کتابفروشی‌ها، شهرکتاب‌ها و فروشگاه‌های موسیقی سراسر کشور توزیع خواهد شد.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =