۰ نفر
۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
سفری فضایی برای نوروز

بهار را باید فصل سفر نام‌گذاری کرد چرا که با وجود تعطیلات مدارس و همچنین هوای مناسب بهترین فرصت برای سفرهای جذاب خانوادگی و البته به صورت فردی است، آشنایی با ملیت، فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای مختلف جهان به مرور باعث تغییرات ساختاری در منش و شخصیت ما گشته و به نوعی شیوه زندگی ما را تغییر می‌دهد.

 آژانس مسافرتی فضاگشت

 اینکه ما می توانیم با سفرهای خارجی با دید وسیع‌تری به دنیای اطراف و انسان‌های مختلف نگاه کنیم، منجر به این می‌شود که تلاش ‌کنیم وضعیت زندگی خود را تا حد ممکن بهبود بخشیم. از طرفی در برخورد و رفع چالش‌های جدید، بنا بر تجارب کسب شده، راهکارهای متنوع‌تری خواهیم داشت.

اما آن چیزی که مسافران را بیش از هر چیزی نگران می‌کند پیدا کردن یک آژانس مسافرتی خوب و مطمئن است چرا که اعتبار یک آژانس مسافرتی می‌تواند تضمین کننده یک سفر بی‌دردسر و راحت باشد.

سیدجواد حسینی مدیرعامل آژانس مسافرتی فضاگشت با اشاره به اینکه این آژانس در همه زمینه های مسافرتی اعم از داخلی و خارجی فعال است، اظهار داشت: آژانس مسافرتی فضاگشت گستره خدمات خود را به صورتی تدوین کرده که تمامی خدمات مسافرتی اعم از تهیه بلیط و هتل تا اجرای تورهای تخصصی را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعتبار آژانس مسافرتی فضاگشت به سادگی بدست نیامده است، خاطرنشان کرد: سالها فعالیت در زمینه تورهای مسافرتی موجب شده است تا فضاگشت از اعتبار و وجه مناسبی بین هموطنان برخوردار باشد.

حسینی با اشاره به خدمات آژانس مسافرتی فضاگشت، تاکید کرد: فضاگشت در زمینه اجرای تورهای تخصصی خارجی و داخلی، رزرو هتل‌های مختلف در شهرها و کشورهای مختلف و همچنین فروش و رزرو بلیط بسیاری از خطوط هوایی داخلی و خارجی مشغول خدمت‌رسانی به مسافرین عزیز است.

مدیرعامل آژانس مسافرتی فضاگشت افزود: کارشناسان خبره آژانس مسافرتی فضاگشت در تمام ایام هفته آماده خدمت‌گذاری و پاسخگویی به تمام سوالات در زمینه خرید بلیت، تورهای خارجی و هر گونه پرسش دیگر، در ارتباط با سفر مسافران هستند.

گردشگران و مسافرین برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین بررسی و آگاهی از تورهای داخلی و خارجی و همچنین رزرو هتل و یا بلیط هواپیمای خود می‌توانند به وب سایت آژانس مسافرتی فضاگشت به آدرس www.fazaghast.com و یا کانال تلگرامی @fazagasht_travel مراجعه و یا تلفن 52863 تماس حاصل فرمایند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757458