کردپرس نوشت: بازاریان و مغازه داران بازارچه های تجاری پیرانشهر در واکنش به مسدود ماندن معابر کولبری تمرچین این شهرستان اعتصاب کردند.

جمعی از مغازه داران بازارچه های تجاری شهرستان پیرانشهر در اعتراض به عدم بازگشایی معابر مرزی در این شهرستان با بستن مغازه های خود دست به اعتصاب زدند.

اعتصاب بازاریان پیرانشهری که روز شنبه ( ۵ اسفندماه) صورت گرفت، در واکنش به بدون نتیجه ماندن پیگیریهای چندماهه آنان برای بازگشایی معابر کولبری مرز تمرچین پیرانشهر علی رغم وعده های بیشمار مسئولین اتفاق افتاد.

از طرفی دیگر زمین گیر شدن بار تجار و بازاریان پیرانشهر در معابر مرزی تمرچین این شهرستان آنهم در آستانه فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی و ممانعت از ورود این بارها به کشور از طریق معابر کولبری باعث ایجاد نارضایتی و مشکلاتی برای اصناف و بازاریان شهر پیرانشهر شده است.

به دنبال این اعتصاب، سید علی ترابی، فرماندار شهرستان پیرانشهر با تعدادی از نمایندگان مغازه داران معترض جلسه ای در محل سالن اجتماعات فرمانداری پیرانشهر ترتیب داد وبه بحث و بررسی مشکلات موجود پرداخت.

فرماندار پیرانشهر در این نشست که با حضور رئیس مجمع امور صنفی پیرانشهر و جمعی از اصناف و بازاریان انجام شد بر تلاش های مجددانه جهت پیگیری و رفع مطالبات بازاریان و خواسته های آنان تأکید کرد و گفت: تمامی خواسته ها و مشکلات مورد نظر را در اسرع وقت با مسئولان ذیربط در استانداری و سایر نهادهای مربوطه در جریان خواهم گذاشت و تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهم بست تا در اسرع وقت مشکلات مربوط به ادامه انسداد معابر کولبری در پیرانشهر رفع شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =