وزیر بهداشت: اعلام خدمات دولت توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دشمنان در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند، بیان خدمات دولت در این زمان می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در نشست مشترک با نمایندگان و مسئولان استان همدان در فامنین گفت: امروز هیچکس از آن سوی مرزها برای این نظام دلسوزی نمی کند و هر دولتی که در ایران مسئولیت داشته باشد، مردم در راس کار حضور دارند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به منظور شرکت در چهارمین کنگره ملی شهدای علوم پزشکی و بازدید و بررسی مشکلات بهداشت و درمان به همدان سفر کرده است، خاطرنشان کرد: محرومیت در بسیاری از نقاط کشور وجود دارد و تفاوت یک دولت بد با خوب در میزان رسیدگی به مناطق کم برخوردار است.

دکتر قاضی زاده هاشمی در ادامه یادآور شد: آمار دانش آموختگان رشته رادیولوژی در کشور سالانه 100 متخصص است ولی نیاز کشور، یکهزار متخصص در این رشته است.

وی افزود: تنها حضور متخصص در مراکز درمانی مشکلات را حل نمی کند چراکه در کنار متخصص باید امکانات و تجهیزات هم وجود داشته باشد.

دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه منابع کشور محدود و دشمنان نامحدود هستند، اظهار داشت: به دلیل محدودیت امکانات نمی توانیم در هر شهرستان یک دستگاه سی.تی.اسکن یا دیگر امکانات تخصصی درمانی داشته باشیم.

وی در آخر بر لزوم مشارکت شهرداری و دیگر ارگان های مردمی و غیر مردمی نسبت به توسعه بیمارستان فامنین اشاره کرد و گفت: تجهیز بیمارستان، وظیفه وزارتخانه است و نسبت به این موضوع قول مساعدت می دهم اما در خصوص تامین نیروی انسانی قولی نمی دهم چرا که از اختیار بنده خارج است.


استاندار همدان نیز در این دیدار گفت: 180 طرح در حوزه بهداشت و درمان استان همدان به بهره برداری رسیده است.

محمدناصر نیکبخت، شهرستان فامنین را از مناطق محروم استان دانست و افزود: با همه استحقاق مردم این منطقه، اما محرومیت های بسیاری در این شهرستان حاکم است که انتظار می رود به علت قرار گرفتن فامنین در مسیر تردد مسافران و بالا بودن نرخ سوانح فوتی، امکانات حوزه بهداشت و درمانی این منطقه افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: رفع کمبود تجهیزات و پزشکان متخصص در بیمارستان فامنین مستلزم توجه و رسیدگی بیشتری است تا در شان مردم منطقه شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    0 0
    دقیقا کدوم خدمات.؟؟