پادوانی: احساس غربت نکردم/ امیدوارم تیمم الریان را ببرد تا خیال‌مان بابت صعود راحت شود

لئوناردو پادوانی از شرایط فعلی‌اش ابراز رضایت می‌کند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: مدافع خوش‌اخلاق استقلال منتظر تشخیص پزشکان برای جراحی جمجمه سر است. با این بازیکن برزیلی گفت‌وگویی انجام دادیم که می‌خوانید.

هنگام انتقال از اهواز به تهران مشکلی پیش نیامد؟ درد که نداشتی؟
همه چیز به بهترین شکل برنامه‌ریزی و انجام شد. در اهواز تمام پزشکان و پرسنل نسبت به من لطف داشتند، در تهران هم به من خیلی خوب رسیدگی شده است و در این شرایط کاری جز تشکر از من ساخته نیست.

شرایط جسمانی‌ات بهتر شده است؟
تحت درمان هستم. وضعیتم از روزهای اول آسیب‌دیدگی‌ام خیلی بهتر است ولی پزشکان در این‌باره بهتر از من شرایط را می‌دانند و آن‌ها باید تشخیص بدهند وضعیتم چطور است و چقدر دیگر باید تحت معالجه باشم.

وینفرد شفر به عیادتت آمد، ما شنیده‌ایم به تو گفته می‌توانی به عنوان بازیکن یا مربی در کنار استقلال باشی و تأکید کرده، برد تیمش مقابل پرسپولیس به خاطر تو بوده است.
دقیقاً همین‌طور است. آقای شفر نسبت به من لطف داشت و گفت اگر خواستی بازی یا مربی‌گری کنی مورد حمایت من و باشگاه قرار داری. ایشان گفت بازیکنان استقلال خیلی دوستت دارند و چون می‌خواستند تو را خوشحال و یک پیروزی بزرگ تقدیمت کنند با انگیزه خاص وارد میدان شدند و حس پیروزی مقابل پرسپولیس در ما بسیار قوی بود. در واقع آقای شفر به من محبت داشت. بازیکنان هم همین‌طور.

بازیکنان به عیادتت آمدند؟
بازیکنان ملی‌پوش در اردو هستند ولی خیلی از بازیکنان آمدند. مهدی رحمتی در بازی با پرسپولیس با پیراهنی که عکس من رویش بود به عیادتم نیز آمد و از او ممنون هستم. شجاعیان، اسماعیلی، خسرو، میلاد و همه بازیکنان به من لطف داشتند. در این مدت پزشکان باشگاه خیلی برایم وقت گذاشتند. مدیرعامل و سرپرست حواس‌شان به من بوده و تمام مجموعه استقلال، حتی سرمربی تیم ملی ایران هم برایم پیام داد. خلاصه از مردم ایران ممنون هستم و اینجا احساس غریبه بودن نکرده‌ام.

بازی‌های استقلال را دیده‌ای؟ کدام نمایش‌های تیمت خوب بوده است؟
پیروزی مقابل الهلال و پرسپولیس خیلی شیرین بود. در بازی رفت با العین باید برنده می‌شدیم ولی متأسفانه داور پراشتباه بود. دوست داشتم بازی برگشت استقلال برنده باشد که آن بازی هم با تساوی به اتمام رسید. امیدوارم تیمم بازی با الریان را ببرد و خیال‌مان بابت صعود راحت شود.

عید نوروز ایران نزدیک است، پیامی داری؟
روی تخت بیمارستان بودن راحت نیست. آرزو می‌کنم هیچ‌کس کارش به تخت بیمارستان نکشد. برای همه مردم دنیا به خصوص برزیل و ایران آرزوی سلامتی و خوشحالی می‌کنم.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =