۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

مهر نوشت: دست اندرکاران برگزاری تازه ترین کنسرت کیتارو در تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از تعویق در برپایی این اجرای زنده در تالار وزارت کشور خبر دادند.

برگزاری کنسرت کیتارو که پیش‌تر قرار بود طی روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت در سالن وزارت کشور برگزار شود، به دلیل طولانی شدن روند اخذ روادید گروه، با یک هفته تاخیر در روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۷ اردیبهشت میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود. همچنین به دلیل محدودیت پروازهای خارجی که از آمریکا به حومه ایران انجام می‌گیرد تهیه بلیت اعضای این گروه در ایران با مشکلاتی رو به رو شده است.

در بخشی از متن این اطلاعیه که در اختیار رسانه ها قرار گرفته، آمده است: «به اطلاع می‌رسانیم که بلیت‌های رزرو شده برای هر روز این کنسرت در تاریخ قبلی (۱۶، ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت)، عینا و با همان شماره ردیف، شماره صندلی و بارکد به ترتیب به روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۷ اردیبهشت (همان ساعت و همان سالن) منتقل شده است.

گروه برگزارکننده کنسرت «کیتارو» در ایران لازم می‌داند تشکری ویژه را از مسئولان و کارکنان وزارت امور خارجه و معاونت روادید و گذرنامه، سحنگوی وزارت امور خارجه و وزیر محترم ارشاد و معاونت هنری ایشان داشته باشد که در روزهای گذشته با مساعدت و رسیدگی خارج از نوبت پیگیر برگزاری این برنامه شدند تا این کنسرت در تهران روی صحنه برود. در این بین تلاش‌های ستودنی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد جناب آقای «علی ترابی» و پیگیری شبانه روزی ایشان حتی در روزهای تعطیل و جلساتی که گاه تا پاسی از شب نیز ادامه داشت، نشانگر میزان دغدغه‌مند بودن این مدیر است که از ایشان ممنونیم.

در انتها ضمن پوزش و عذرخواهی از کلیه هنردوستان و علاقمندان به کیتارو که برای حضور در این برنامه بلیت تهیه کرده بودند و به دلیل تغییر تاریخ برگزاری قادر به حضور در این کنسرت نیستند، اعلام می‌کنیم که همه مبلغ پرداختی آنها عینا بازگردانده خواهد شد.»

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =