اولین نشست شورای اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تشکیل شد

اولین جلسه شورای اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در روز سه شنبه مورخ 25/02/97 و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ، روابط عمومی سازمان و رابطین ادارات شهرستانها و بخش های ستادی سازمان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین سیدعلی تقوی رئیس شورای اطلاع رسانی سازمان در این نشست سیاست گذاری ، برنامه ریزی و پالایش اطلاعات و نظارت بر امر اطلاع رسانی را از مهمترین اهداف تشکیل شورای اطلاع رسانی عنوان کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: با تشکیل این شورا فعالیت های سایر بخش های سازمان بر اساس نظام جامع اطلاع رسانی هماهنگ تر می شود و شرایط لازم برای تسهیل و تسریع تولید و گسترش اخبار و گزارشات تحلیلی فراهم خواهد شد.
سیدعلی تقوی بر تحلیل مباحث اقتصادی در بخش های مختلف سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و هماهنگی فی مابین اعضای شورای اطلاع رسانی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و تنوع فعالیت در بخش های مختلف سازمان ، شورای اطلاع رسانی می تواند در جهت تنویر افکار عمومی ، جلب اعتماد عمومی و بهبود در روند اطلاع رسانی به مخاطبین درون و برون سازی قدم های خوب و مثبتی بر دارد.
رئیس شورای اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در بین اعضای شورا اظهار داشت: سیاست های کلان اطلاع رسانی در سطح استان باید توسط شورای اطلاع رسانی تهیه و به سایر بخش های سازمان ابلاغ گردد و بر اساس این سیاست ها نظارت و ارزیابی فعالیت های اطلاع رسانی سازمان انجام پذیرد.
مسئول روابط عمومی و دبیر شورای اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این نشست ضمن تشکر از تشکیل این شورا ، بر تقویت تیم اطلاع رسانی سازمان تاکید کرد و گفت: با همکاری و همیاری بین اعضای شورا شاهد یک تیم قوی و منسجم در امر اطلاع رسانی سازمان خواهیم بود.
مجید محقق با اشاره به وظایف این شورا تصریح کرد: تقویت ارتباطات اجتماعی و برون سازمانی و انجام فعالیت های ویژه از قبیل بحث های پژوهشی ، نوآوری و اثر سنجی فعالیت ها از مهمترین وظایف شورای اطلاع رسانی خواهد بود.
دبیر شورای اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تولید محتوا و انجام فعالیت های تحلیلی را از اعضای شورا خواستار شد و اظهار کرد: با توجه به اینکه عصر کنونی عصر ارتباطات و آمار و داده ها است و اعضای شورای اطلاع رسانی باید از پتانسیل ها و ظرفیت های نهفته در بخش های مختلف سازمان استفاده نموده و زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و انعکاس مطلوب اقدامات و فعالیت های سازمان فراهم نمایند.
وی ضمن تاکید بر ضرورت ارتقا وضعیت کیفی اطلاع رسانی سازمان گفت: هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت های سایر حوزه ها و بخش های سازمان در امر اطلاع رسانی الکترونیک ، تحقق شهار سال ، تبلیغات و اطلاع رسانی و تعامل با مطبوعات ، خبرگزاریها و اصحاب رسانه بسیار حایز اهمیت و امری ضروری می باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =