۰ نفر
۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۳
حماسه سوم خرداد پیروزی حق بر باطل است

استاندار چهارمحال وبختیاری در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تاکید کرد: آزادی خرمشهر و سوم خرداد پیروزی حق بر باطل بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، پيام اقبال عباسی  به مناسبت فرا رسيدن سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر به شرح ذیل می باشد :

تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي ايران، مملو از رويدادهايي است که هر يک به عنوان تابلوي افتخاري ثبت و همچون سپهري پرستاره مي درخشند. در اين ميان،حماسه آزاد سازي خرمشهر ، به عنوان نقطه عطفي به شمار مي آيد که با مدد الهي و با صلابت و فداکاري فرزندان قهرمان اين مرز و بوم ، به منصه ظهور رسيد.

بي شک آزادي خرمشهر جاودان را بايد مرهون تلاش و استقامت انسان هاي خود باور و خدا محوري دانست که پيام آزادي و آزادگي را فرياد کشيدند و در لبيک به رهبر و مقتداي خويش داستان عشق و دلدادگي به ولايت را ماندگار نمودند.

آزادي خرمشهر نشان داد که وقتي جبهه کفر و استکبار با همه امکانات مادي، رسانه اي و نظامي خود در يک طرف و ايمان و اعتقاد راسخ به خدا و شهادت با پشتوانه مکتب حسيني و عاشورايي در طرف ديگر قرار مي گيرند، پيروزي اين عرصه با کساني است که براي خدا حرکت کرده و در اين راه از جان و مال خود گذشتند و براي تحقق آرمانهاي نظام الهي همه هستي خود را فدا نمودند.

اينجانب با گراميداشت ياد و خاطره شهداي گلگون کفن عمليات فتح خرمشهر و امام شهيدان، سالروز اين نصر بزرگ الهي را به پيشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامي و همه مردم استان چهارمحال و بختياري ، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس تبريک و تهنيت عرض نموده ، توفيقات همگان را در مسير پاسداشت از آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، از درگاه ايزدمنان مسئلت دارم

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =