بخش زیادی از مردم آرژانتین خواستار لغو بازی دوستانه با تیم ملی اسراییل هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی آرژانتین قرار است روز 19 خرداد در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی، سفری به اسراییل داشته باشد و با تیم ملی این کشور بازی کند.

دیداری که مطابق انتظار جنجال های زیادی را به پا کرده است. طی هفته های گذشته جنبش ها و کمپین هایی در فضای مجازی به وجود آمده که از آرژانتین می خواهد به سرزمین های اشغالی سفر نکند. 

طبق آخرین نظرسنجی ها 76 درصد هواداران از فدراسیون فوتبال این کشور خواسته اند که این بازی را لغو کند اما چیکی تاپیا، رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین قصد ندارد چنین کاری را انجام دهد. آرژانتین برای انجام این بازی دوستانه، پول زیادی قرار است دریافت کند. با این حال گویا خورخه سمپائولی خواستار این است که حداقل محل برگزاری بازی تغییر پیدا کند و دو کشور به جای اراضی اشغالی در زمین بی طرف بازی کنند. 

اسراییل قرار است حدود یک میلیون دلار برای میزبانی از تیم فوتبال آرژانتین و لیونل مسی، ستاره این تیم جهت شرکت در مسابقه‌ای دوستانه با تیم فوتبال این کشور در شهر قدس اشغالی هزینه کند.

این مسابقه قرار است در استادیوم بین‌المللی تیدی در شهر قدس و در چارچوب جشن اعلام پایتختی قدس برای اسرائیل برگزار شود.

تل‌آویو حدود چهار میلیون دلار برای ورود تیم فوتبال آرژانتین به قدس هزینه خواهد کرد که شامل یک میلیون دلار برای فراهم کردن شرایط برگزاری مسابقه در قدس و سه میلیون دلار برای سفر تیم کامل آرژانتین به اسرائیل خواهد بود. 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
    0 0
    برخلاف سلبریتی های بی مزه و بی سواد ایرانی، 90 درصد سلبریتی ها و چهره ها تو دنیا با اسرائیل مخالفن