سرمربی تیم ملی ایران گفت: پیش‌بینی من این است که بازی فردا مقابل ژاپن از بازی امروز برابر استرالیا به مراتب دشوارتر خواهد بود.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکویچ پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل استرالیا اظهار داشت: بازی سختی بود و به دلیل شکست دیروز برابر فرانسه در ابتدای بازی تمرکز کافی نداشتیم. آخر سر هم کمی شانس با ما یار بود که با اشتباهات حریف روبرو شدیم.

او ادامه داد: در تمام طول بازی تسلیم نشدیم و برای هر امتیاز تلاش کردیم. در ست دوم امتیاز به امتیاز پیش رفتیم. اول استرالیا جلو بود ولی بازی به سود ما تمام شد و ما سریع‌تر به امتیاز 25 رسیدیم. در ست آخر هم بازی در ابتدا سخت پیش رفت اما تیم ما برتر ظاهر شد و امتیاز پیروزی را گرفت.

وی گفت: از بازیکنان با تجربه به خصوص نیمکت نشین‌های تیم هم تشکر می‌کنم. قائمی و سال افزون کمک زیادی کردند. به خصوص قائمی که انرژی زیادی در تیم تزریق می‌کند و به بازیکنان جوان می‌آموزد که چطور باید برای نام تیم ملی کشور خود جنگید.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد دیدار فردا مقابل ژاپن گفت: بازی فردا هم سخت خواهد بود. اگر بازی دیروز ژاپن و استرالیا را دیده باشید، به عملکرد خوب ژاپنی‌ها اذعان خواهید کرد. نمی‌دانم بازی امروز آنها در برابر فرانسه چطور رقم خورد اما دیروز در بازی برابر استرالیا بی‌نظیر و بدون اشتباه ظاهر شدند. پیش‌بینی من این است که بازی فردا از بازی امروز ما به مراتب دشوارتر خواهد بود.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =