رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج در جلسه امروز شورای شهر، از برخورد قاطع مدیریت شهری با خاطیانی که نسبت به قطع درختان در کارخانه قند اقدام کرده اند، خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج: حسین محمدی در نطق پیش از دستور خود در شصتمین جلسه شورای شهر کرج، اعلام کرد: در چند روز گذشته اخباری مبنی بر قطع درختان در کارخانه قند منتشر شده است که با توجه به اینکه رویکرد مدیریت شهری توسعه و نگهداری از فضای سبز است، با خاطیان به شدت برخورد خواهد شد.
وی افزود: فسخ قرارداد تفکیک از مبدا با پیمانکار و فعالیت پیمانکار به صورت شخصی موجب خسارت به شهرداری شده و ضروری است این موضوع نیز پیگیری شود.
به گفته محمدی، برخی قراردادها در خصوص اجاره بیلبوردها بر خلاف قانون صورت گرفته و با توجه به گزارش بازرسی به شهردار وقت در تاریخ 14 آذرماه سال گذشته، هیچ اقدامی برای اصلاح قرارداد صورت نگرفته و لازم است این قرارداد اصلاح گردد.
گزارشی از نیروهای شاغل در شهرداری ارایه شود
محمدحسین خلیلی اردکانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر نیز با اشاره به اینکه شهرداری کرج طی یک هفته گزارش کاملی از نیروهای شاغل اعم از شرکتی، رسمی و قراردادی ارایه دهد، از انتشار شایعاتی مبنی بر ورود تعدادی نیرو به صورت غیرقانونی به این دستگاه خبر داد.
موضوع لاینحلِ بیلبوردها
رحیم خستو در ادامه این جلسه، انتقاداتی را به نحوه نکوداشت و زیباسازی چهره شهر در اعیاد شعبانیه و ورود به ماه رمضان اشاره کرد و افزود: شهرداری کرج مدعی است که بیلبوردهای شهری در اختیار بخش خصوصی قرار دارد، لازم است در این خصوص گزارشی از نحوه انعقاد قراردادها و قرارگیری امتیاز آنها در اختیار نهادهای گوناگون ارایه شود.
ضرورت تملک اراضی اطراف آرامستان کرج
عضو دیگر شورای اسلامی شهر نیز به تکمیل بزرگراه شمالی اشاره کرد و افزود: با تکمیل این بزرگراه به احتمال بسیار زیاد با درخواست هایی برای دفن متوفیان از تهران در بهشت سکینه(ع) روبرو خواهیم بود. بر همین اساس ضروری است تملک زمین های اطراف این آرامستان مورد بررسی قرار گیرد.
فرج الله ایلیات اضافه کرد: آرامستان بهشت علی(ع) با ظرفیت چهار هزار قبر آماده خدمت رسانی به شهروندان است. کمک به تکمیل ساختمان اداری آرامستان جامع استان البرز باید در دستور کار قرار گیرد.
وی اذعان داشت: کسانی که در مناصب مدیریتی قرار می گیرند برنامه های سه سال به بالا دارند و کمک به ثبات مدیریتی باید مد نظر مسئولان قرار گیرد. چرا که در چند ماه نمی توان به ارزیابی دقیق مدیران پرداخت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =