مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: محفل انس با قرآن کریم در آستان امامزاده حمزه(ع) میاندورود برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری  ،حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی ،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از برپایی محفل انس با قرآن کریم در آستان امامزاده حمزه(ع) شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: در ایام ضیافت الهی محافل انس با قرآن با تلاوت استاد حمید شاکر نژاد، استاد سید جواد حسینی ، استاد علیرضا رضایی، استاد پیمان ایازی و دیگر قراء برتر بی ن المللی و کشوری در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می گردد. 

وی با اشاره محفل قرآنی شاخص در استان مازندران اشاره کرد و افزود: این محفل قرآنی روز دوشنبه ۷ خرداد مصادف با ۱۲ ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده حمزه (ع) روستای اسرم شهرستان میاندورود برگزار می گردد.
حجت الاسلام حیدری گفت: استاد حمید شاکرنژاد از قاریان بین المللی و استاد پیمان ایازی، حافظ کل قرآن کریم در سطح بین المللی و سیدصادق مسلمی، قاری برتر نوجوان و همچنین گروه اعراف ، گروه برتر تواشیح کشوری در این محفل نورانی به اجرای برنامه می پردازند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به دیگر محافل قرآنی در سراسر استان اشاره کرد و افزود: استاد علیرضا رضایی روز پنج شنبه ۱۰ خرداد، ساعت ۱۷ در مصلای بابلسر و ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه همانروز در امامزاده قاسم (ع) بابل به تلاوت کلام وحی می پردازد.
وی تصریح کرد : برگزاری محفل انس با قرآن در مصلی شهرستان قائمشهر در ساعت ۱۳ ، مسجد جامع نکا در ساعت ۱۷ و امامزاده عبدالحق(ع) بهشهر در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۱ خرداد از دیگر برنامه های تلاوت این قاری بین المللی خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =